جام جم ورزشی: بهناز شفیعی؛ همسر مرحوم ناصر حجازی از برگزاری دیدار خیریه بین یاران حجازی و هنرمندان و تلاش آتیلا برای برگزاری این بازی خوشحالی است.
کد خبر: ۷۴۳۷۱۷
گلایه‌های همسر ناصر حجازی

خانم شفیعی در گفت و گوی کوتاهی اعلام کرد به رغم اینکه به ناصر حجازی مهلت داده نشد ولی در شرایط کنونی باید به قلعه نویی مهلت بازسازی استقلال را بدهند.

از همه تشکر می کنم
به نظرم انجام این بازی خیریه از دو جهت خوب بود. اول اینکه مبلغی پول برای تهیه داروی کودکان سرطانی جمع شد و بعدش هم همبازیان قدیمی دور هم جمع شدند و دیداری تازه کردند. از تمامی دست اندرکاران انجام این بازی تشکر می کنم. برنامه بعدی تیم یاران حجازی انجام یک بازی خیریه برای کمک به مرکز خیریه کودکان هیدرو سفالی کرج است.

آتیلا خیلی زحمت کشید
آتیلا یک هفته تمام برای انجام این بازی تلاش کرد. آتیلا با توجه به اینکه ناصر به سرطان مبتلا شد و از دنیا رفت و از طرفی مظلومی و پاشایی و بهرامی هم با این درد به دیار ابدی رفتند خیلی دلش گرفته بود و پس از اتمام این بازی مثل این بود که باری از روی دوشش برداشته شده و نفس راحتی کشید. از همه بابت این بازی تشکر می کنم.

از نتایج استقلال ناراحتیم
من و خانواده ام هم مثل همه طرفداران و دوستداران استقلال از نتایج اخیر این تیم ناراحتیم و دوست داریم مشکلات استقلال تمام شود و این تیم باز در مسیر برد قرار بگیرد. دوست نداریم ناراحتی طرفداران تیم محبوب ناصر را ببینیم. انشاءالله شرایط عادی شود و نتایج برگردد تا طرفداران خوشحال شوند.

به ناصر مهلت ندادند
زمانیکه ناصر را به دلیل چند نتیجه ضعیف کنار گذاشتند . ناصر آن روز مظلوم واقع شد. خیلی ناراحتم ولی میگم خدا را شکر که ناصر از این دنیای کثیف رفت و شاهد نا مرادی ها نیست.

برکناری قلعه نویی اشتباه است
در شرایط فعلی برکناری امیر قلعه نویی اشتباه است. به نظر من نباید امیر قلعه نویی را کنار بگذارند. باید از قلعه نویی حمایت شود و در استقلال باقی بماند. تیم و طرفداران بارها از عدم حمایت مربی ضربه خوردند و به نظرم در شرایط اینچنینی باید از مربی حمایت شود تا بتواند تیم را متحول کند.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها