برگ سیاه دیگری در کارنامه کنفدراسیون والیبال آسیا

یک اتفاق تلخ دیگر برای والیبال ایران

دربی را ببازیم یک هفته سمت پدرزنم نمی روم

اظهارات جالب ستاره والیبال درباره دربی هفتاد و نهم

جام جم ورزشی: بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: «مهدی مهدوی و عادل غلامی خیلی کری می‌خواندند اما الان تلفن‌شان را هم جواب نمی‌دهند البته اگر در جام حذفی به هم بخوریم دوباره آنها را می‌بینیم.»
کد خبر: ۷۴۳۲۱۴
اظهارات جالب ستاره والیبال درباره دربی هفتاد و نهم

شهرام محمودی به شدت پرسپولیسی است و از برد تیم محبوبش خیلی خوشحال است اما برای او بازی زیبا از برد و باخت مهمتر است و معتقد است که دربی باید زیبا باشد تا مردم همچنان به استادیوم بیایند.

گفتگو با محمودی را در زیر می‌خوانید:

* دربی 79 چطور بود؟

- بازی قشنگی بود، البته در نیمه‌اول بازی خیلی‌خوب نبود، اما در نیمه دوم خیلی قشنگ شد. بازی در نیمه‌اول سرد بود، اما در نیمه‌دوم پرسپولیس عالی کار کرد و برد.

* وقتی پرسپولیس از حریف عقب افتاده بود فکر می‌کردی بتواند بازی را جبران کند؟

- نوع بازی پرسپولیس در نیمه‌اول به گونه‌ای نبود که خطرناک باشد، اما تعویض‌های درخشان در نیمه‌دوم خیلی‌خوب بود و طارمی را به بازی آورد که در همه حملات تیم خطرناک ظاهر شد و توانستیم بازی را ببریم.

* عملکرد استقلال را در این بازی چطور دیدید؟

- استقلال خوب بازی کرد، اما فکر نمی‌کردم بازی اینطوری شود و ببریم، چون استقلال تیمش یکدست‌تر بود. در اول‌فصل چند بازیکن خوب از پرسپولیس رفتند و اگر در نیم‌فصل تیم یارگیری کند می‌تواند جزو مدعیان باشد و پرسپولیس حتی می‌تواند قهرمان لیگ هم شود.

* استقلالی‌ها نسبت به داوری‌دربی خیلی معترض هستند.عملکرد داور در این بازی به گونه‌ای بود که اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه‌بازی داشته باشد؟

- داور عملکرد ضعیفی نداشت. معمولا تیم‌هایی که می‌بازند دنبال توجیه هستند. بعضی مواقع داور اشتباه می‌کند و تیم‌ها حق هم دارند که معترض باشند، اما گاهی‌اوقات این اعتراضات توجیه باخت است. در این بازی داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت، اما فکر می‌کنم در دقایق‌پایانی بازی روی طارمی پنالتی شد که داور نگرفت.

* ممکن است دربی 10 روز دیگر در جام‌حذفی تکرار شود. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

- مردم در وهله‌اول دوست دارند فوتبال قشنگی را ببینند، به خصوص اینکه در جام‌حذفی است و باید بازی برنده داشته باشد. تیم‌ها در این بازی نباید دنبال این باشند که توپ را در وسط زمین نگه دارند تا کار به پنالتی بکشد. تیم‌ها ترسو نباشند و فوتبال زیبایی ارائه دهند تا مردمی که به استادیوم می‌آیند لذت ببرند و خوشحال برگردند. نتیجه خیلی مهم نیست، هر چند طرفداران دوست دارند تیم محبوب‌شان ببرد، اما اگر بازی سرد باشد و دنبال صفر - صفر باشند مردم دیگر نمی‌آیند، مثل همین بازی که 67 هزار نفر بیشتر نیامدند و استادیوم پر نشده بود.

* شایعه انتقال آندو به پرسپولیس هم به گوش می‌رسد. در این رابطه چه نظری دارید؟

- ورزش حرفه‌ای است و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد، چون این نقل و انتقالات همیشه هست. بعضی‌ها روی تیم‌شان تعصب دارند و دوست دارند تا آخر در یک تیم بمانند، اما الان ورزش حرفه‌ای است و بازیکن هر جا که تامین باشد بازی می‌کند.

* در تیم ملی والیبال کدام بازیکنان استقلالی هستند و با هم کری داشتید؟

- مهدی مهدوی و عادل غلامی خیلی کری می‌خواندند، اما الان تلفن‌شان را هم جواب نمی‌دهند. البته اگر در جام حذفی به هم بخوریم دوباره آنها را می‌بینیم. کری همیشه هست و شیرینی ورزش و فوتبال به همین کری‌هاست. پدر زنم استقلالی دو آتیشه است و خیلی با هم کری داشتیم، اما وقتی به خانه رفتم دیدم ساکت است و خیلی ناراحت بود، به همین دلیل دلم نیامد اذیتش کنم، اما اگر پرسپولیس ببازد یک هفته نمی‌توانم سمت پدر زنم بروم چون حمله می‌کند و به شدت کری می‌خواند.(ایلنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها