مظلومی با اخلاق بود اما زود از بین ما رفت

قلعه‌نویی: شرایط استقلال در نیم‌فصل اول فاجعه بود

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال در نیم‌فصل اول فاجعه بود اما در نیم‌فصل دوم باید جبران مافات کنیم.
کد خبر: ۷۴۲۴۱۸
قلعه‌نویی: شرایط استقلال در نیم‌فصل اول فاجعه بود

امیر قلعه‌نویی در حاشیه مراسم ختم مرحوم غلامحسین مظلومی گفت: وظیفه ما و باشگاه استقلال بود که در این مراسم شرکت کنیم چراکه مظلوم یک اسطوره با اخلاق بود که خیلی زود از بین ما رفت اما امیدوارم که از این به بعد برای پیشکسوتان احترام بیشتری قائل شویم چرا که اعتبار هر جا به پیشکسوتان آن است و اینطور نباشد که فقط در شیرودی به دنبال آنها باشیم.

وی درباره بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن هم در جام حذفی ادامه داد: به هر حال زمان کم است چرا که بعد از باخت در دربی نیاز داشتیم که بر روی مسائل روحی- روانی کار کنیم اما بازی‌ها فشرده است و ما باید طبق برنامه بازی‌ها را انجام دهیم.

قلعه‌نویی در مورد ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن یک تیم خوب است و چند هفته‌ای است که نتایج خوبی می‌گیرد و نشان داده که تیمی منسجم است اما مطابق معمول ما مشکلات خاص خودمان را داریم و برای این بازی هم سه، چهار بازی را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: برای استقلال که نیم‌فصل اول خوب نبود چراکه ما 7 هفته نتایج خوبی گرفته‌ایم اما در بقیه بازی‌ها ضعیف ظاهر شدیم اما در نیم‌فصل دوم باید این نتایج را جبران کنیم و به نظرم جبران 4 امتیاز در 45 امتیاز زیاد سخت نیست هرچند که باید تمرکز تیم بهتر شود و در برخی پست‌ها تیم را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: برای سایر تیم‌ها هم شرایط به همین گونه بوده و حتی تیم صدرنشین از 45 امتیاز ممکن 28 امتیاز گرفت اما برای استقلال شرایط فاجعه است و باید در نیم‌فصل دوم جبران مافات کنیم. من اعتقاد دارم که کیفیت لیگ نسبت به گذشته زیاد بالا نبوده اما تیم‌ها به هم نزدیک‌تر شده‌اند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: در نیم‌فصل دوم در دو، سه پست باید تیم را تقویت کنیم.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها