یک دربی هیجان انگیز به پایان رسید

استقلال1-پرسپولیس2

امید عالیشاه گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند و پس از درآوردن پیراهنش کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.
کد خبر: ۷۴۱۷۵۴
استقلال1-پرسپولیس2


شرح بازی در نیمه اول:
بازی ضعیف و دور از انتظار دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران با گلی غافلگیرانه در انتهای نیمه اول به پایان رسید. پرسپولیس که با ترکیبی دفاعی به میدان آمده بود در این مسابقه کمتر صاحب توپ و موقعیت بود اما استقلال که به هر حال از بازیکنان باتجربه تر و با کیفیت تری بهره می‌ برد، بعد از چند حمله نه چندان موثر در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول یعنی دقیقه 44 توسط سجاد شهباززاده به گل رسید تا این دربی سرنوشتی بهتر از صفر ـ صفر پیدا کند.

در نیمه دوم، اشتباه هاشم بیک‌زاده و لو رفتن یک توپ در میانه میدان، طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه برگردان زیبای او به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. این توپ در برگشت دوباره روی دروازه استقلال سانتر شد که پرواز بلند طارمی و پاس رو به جلوی او نوری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و او با ضربه ای قاطع تور دروازه حریف را لرزاند.

دقایقی بعد، سانتر عالی هادی نوروزی از روی نقطه کرنر با پرش فوق العاده عالیشاه و ضربه پیشانی او در دقیقه 82 به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

با این حال، امید عالیشاه که در درگیری با میلاد فخرالدینی یک کارت زرد دریافت کرده بود، پس از زدن گل برتری پرسپولیس پیراهنش را درآورد و کارت زرد دوم را گرفت تا با این کارت قرمز، زمین بازی را ترک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها