دادستان بجنورد رسیدگی قضایی‌ به این حادثه را آغاز کرد

مرگ 14 مسافر در واژگونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس اسکانیا در جاده بجنورد ـ گلستان، 14 کشته و 14 مصدوم برجا گذاشت. این حادثه ساعت 3 و 50 دقیقه دیروز در گردنه امین‌الله نزدیکی روستای بدرانلو بجنورد رخ داد.
کد خبر: ۷۴۰۴۴۵

اتوبوس پس از تصادف با کامیون در حاشیه جاده واژگون شد. با گزارش این حادثه به اورژانس جاده‌ای، امدادگران برای نجات آسیب‌دیدگان به محل حادثه اعزام شدند. آنها اجساد شش نفر را از میان آهن‌پاره‌های اتوبوس خارج کردند. 22 نفر هم در این حادثه مصدوم شدند.

اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد و مصدومان به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد انتقال یافتند که وضع برخی وخیم اعلام شده بود که هشت نفر از مصدومان به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باختند.

بررسی‌های اولیه پلیس راهور در محل حادثه نشان می‌دهد لغزندگی جاده، ناتوانی راننده کامیون در کنترل خودرو به دلیل خواب‌آلودگی و انحراف به چپ علت این حادثه بوده است.

دادستان بجنورد از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در حادثه برخورد کامیون با اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایرنا، «مسلم محمدیاران» دیروز اظهار کرد: با هر دستگاهی که تخلف یا قصوری در این حادثه داشته باشد،‌ طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی تعداد کشته‌شدگان این سانحه رانندگی را 14 نفر اعلام کرد. دادستان عمومی و انقلاب بجنورد تاکید کرد: باید برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی بررسی‌های کارشناسانه صورت گیرد.

محمدیاران مناسب نبودن جاده و دوطرفه بودن آن، ترافیک خودروی این محور را عامل اصلی در بروز این حوادث ناگوار اعلام کرده است. مدعی‌العموم‌خواهان تسریع در اجرای طرح چهارخطه شدن محور بجنورد ـ جنگل گلستان از سوی وزارت راه و شهرسازی و ادارات تابعه آن در استان خراسان شمالی شد.امدادرسانی به مجروحان این حادثه در بیمارستان ادامه دارد. این در حالی است که دیروز جاده های استان خراسان شمالی شاهد حادثه مرگبار دیگری بود که در جریان تصادف اتوبوس دیگری ، دو نفر کشته و 17نفر مجروح شده بودند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها