برای حضور در مراسم مشاهیر فوتبال آسیا

دایی و بهزادی راهی فیلیپین شدند

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس خبر داد

بازگشت علی دایی به پرسپولیس

جام جم ورزشی: رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در گفت و گویی از بازگشت علی دایی به پرسپولیس می گوید.
کد خبر: ۷۳۸۸۷۸
بازگشت علی دایی به پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در آستانه دربی به جای آنکه آرامش را به تیم تزریق کند با مصاحبه ای عجیب ادعایی جنجالی را بر زبان آورده است. او که با هفته نام تماشاگران گفت و گو کرده از بازگشت علی دایی به پرسپولیس خبر می دهد البته برای فصل آینده.

وی در ابتدای گفت و گو به اتفاقات روز اخراج علی دایی از پرسپولیس و گریه او در درفشی فر اشاره می کند. سیاسی در اینباره گفت: من با آقای دایی هیچ اختلافی نداشتم و الان هم مشکلی نداریم. تصمیم ما آن روی خشن مدیریت را نشان داد اما ما چاره‌ای جز این تصمیم نداشتیم. دایی با همه بزرگی‌اش در این مقطع موفق نشد تیم را به وضعیتی برساند که هواداران راضی باشند. تصمیم سختی بود. مثل غواص‌هایی که دست‌شان زیر کشتی‌گیر می‌کند. آنها برای نجات جان خود چاره‌ای ندارند جز اینکه دست‌شان را قطع کنند. گذشتن از دست خیلی سخت است اما در برابر گذشتن از جان چیزی نیست. پرسپولیس هم همین است. هر چقدر هم که بزرگ باشید در پرسپولیس حل می‌شوید. شما در زیر آفتاب سوزان هر چقدر هم که مشعل‌تان پر‌نور باشد در برابر نور و گرمای خورشید چیزی به حساب نمی‌آید. پرسپولیس جایی است که اگر نتیجه نگیری باید بروی. هیچ تعارفی هم در کار نیست. علی دایی دارای یک روحیه رقیق است. بسیار با بینش به وضعیت موجود نگاه و هوشمندانه عمل کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر علیرضا رحیمی‌ نبود می‌شد تعامل بهتری میان شما و دایی صورت بگیرد گفت: ضور یا عدم‌حضور رحیمی ‌را ملاک قرار ندهید. قبل از هر چیز باید بگویم که ما با دایی ناراحت نبودیم. دایی سیستم بسته‌ای دارد. انتقاد را به سختی می‌پذیرد. این شخصیت منحصر به فرد است. در یک شرایطی این شخصیت خیلی خوب جواب می‌دهد اما در یک شرایطی هم نه. من نمی‌توانم دایی را بشکافم و چیزهایی را در درون او تغییر بدهم و بگویم حالا بیا با هم ادامه بدهیم. این غیر‌ممکن است. او سبک خودش را معرفی کرده است. کلاس خاص خودش را دارد. دایی را نمی‌توانم با فرد دیگری مقایسه کنم. همین الان با دایی دوست هستم. در مقطعی دیگر شاید باز هم با دایی افتخار همکاری داشته باشم. اما در این مقطع نمی‌توانستیم ادامه دهیم. اعضای هیات‌مدیره به این تصمیم رسید. با همه اینها دایی یک مربی خوب و حرفه‌ای است و این را بگویم که او از همین حالا یکی از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها