جام جم ورزشی: رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید دیدار با کره جنوبی یک دیدار رقابتی و فراتر از دیدارهای دوستانه است.
کد خبر: ۷۳۸۱۱۱
کفاشیان: دیدار با کره فراتر از دیدارهای دوستانه است

علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران که صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، در حالی که با لباس‌های ورزشی حاضر شده بود، اظهار کرد: امروز در محل کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کردم تا از نزدیک شاهد عملکرد ملی‌پوشان باشیم. همچنین صحبت‌هایی را با کارلوس کی‌روش برای آمادگی برای دیدار با کره انجام می‌دهم.

او اضافه کرد: بازیکنان درحال حاضر شرایط خوبی دارند و با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند. فراموش نکنید که کره جنوبی برای جبران دو شکست قبلی خود مقابل ایران پا به میدان می‌گذارد و این بازی فراتر از یک بازی دوستانه است و می‌توان حکم یک دیدار رقابتی را به آن داد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه برای جام ملت‌های آسیا برنامه ی ویژه‌ای داریم، خاطرنشان کرد: مشغول آماده‌سازی مناسب برای جام ملت‌ها هستیم و بعد از این اردو و بازی با کره عازم آفریقای جنوبی می‌شویم تا تمرین‌ها را هرچه بهتر پیگیری کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه همه تیم‌ها برای جام ملت‌ها خیز بلندی برداشته‌اند گفت: نمی‌توان تنها به 4 تیم آخر فکر کرد. همه بازی‌ها برای ما و دیگر تیم‌ها حکم فینال را دارد و البته تیم‌های دیگر مقابل تیم‌هایی چون ایران با انگیزه بالاتری مصاف می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنند تا آبروی تیم ملی ایران را حفظ کنیم.

کفاشیان با بیان اینکه هدف از حضور در جام ملت‌ها کسب بهترین نتیجه است گفت: باید تلاش کنیم تا بهترین مقام را در جام ملت‌ها به دست بیاوریم. ما سال‌های سال است که در جام ملت‌ها نتیجه نگرفتیم و برای فوتبال ایران نیاز داریم که در جایگاهی بالا قرار بگیریم و بعد از جام ملت‌ها نیز برنامه ویژه‌ای را برای جام جهانی داشته باشیم. جام ملت‌ها علاوه بر دیدارهای مهمی که برای ما دارد یک محک جدی برای ادامه کار و رسیدن به جام جهانی و به نوعی بازسازی تیم ملی فوتبال ایران است.

او اضافه کرد: ما باید از رتبه نخست رده‌بندی فیفا در آسیا دفاع کنیم. اگر خدای نکرده نتوانیم نتیجه‌ای خوب برای جام جهانی به دست بیاوریم به این رتبه لطمه می‌خورد و کار ما در جام جهانی آینده سخت‌تر می‌شود اما بازیکنان ما، بازیکنان روزهای سخت هستند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا جوایز و یا پاداشی را برای قهرمانی ملی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا در نظر گرفته‌اید نیز گفت: جوایز خوبی را برای کی‌روش و کادر فنی و البته تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفته‌ایم. ما باید کارها را به خوبی پیش ببریم و در آینده نشان دهیم که تیم ملی فوتبال ایران تیمی خوب و باکیفیت است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران افزود: تمامی برنامه‌های تیم ملی با هماهنگی من انجام می‌شود و حضورم در تمرین‌ها برای هماهنگی هرچه بیشتر است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات وزیر ورزش و جوانان که منظور از فدراسیونی که با بیگانگان ارتباط دارد فدراسیون فوتبال نبوده اظهار کرد: بله من هم صحبت‌های وزیر را دیدم و از ابتدا می‌دانستم که منظورش فدراسیون فوتبال نبوده است. وزارت ورز شو جوانان به عنوان بالاترین مرجع ورزشی ایران هر تصمیمی که بگیرد ما به آن احترام می‌گذاریم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فدراسیون فوتبال هزینه‌ای برای بردن خبرنگاران به جام ملت‌ها نمی‌کند گفت: در حال حاضر هیچ هزینه‌ای را برای اعزام خبرنگاران به جام ملت‌ها نمی‌توانیم انجام دهیم. با این حال از کمیته رسانه‌ها و آقای احمدی درخواست کردیم که کمک‌هایی را در این زمینه به ما بکنند.

کفاشیان در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت انتخابات هیات فوتبال استان تهران نیز گفت: به محض آنکه به تفاهم لازم برسیم، انتخابات را برگزار می‌کنیم. در حال حاضر اداره کل ورزش استان تهران بر روی این امر نظر دارد که افرادی خارج از هیات برای انتخابات کاندیدا شوند. همه باید به نظرات انتخاباتی مجمع احترام بگذاریم و هیچ گونه سلیقه شخصی در این میان مطرح نباشد. اداره کل ورزش استان تهران در حال حاضر نسبت به ریاست هیات فوتبال استان تهران نظر مناسبی ندارد. البته فدراسیون فوتبال آمادگی آن را دارد که همین فردا انتخابات هیات فوتبال تهران را برگزار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها