از مردم می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند

جهانبخش: ایران یکی از شانس‌های قهرمانی است

جام جم ورزشی: هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران هم یکی از شانس‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است.
کد خبر: ۷۳۸۱۱۰
جهانبخش: ایران یکی از شانس‌های قهرمانی است

علیرضا جهانبخش قبل از آغاز تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی خوبی را آغاز کرده ایم. همه بازیکنان در اردو حضور دارند و تیم سرحال است. تمرینات خوبی داشته ایم و سعی می کنیم این آمادگی را تا جام ملت های آسیا حفظ کنیم.

وی در مورد بازی تدارکاتی مقابل کره جنوبی عنوان کرد: این تیم یکی از شانس های قهرمانی است و قطعا می خواهد که باید قدرت مقابل ایران حاضر شود و البته ما هم با قدرت مقابل آنها قرار می گیریم. امیدوارم که حریف تدارکاتی خوبی برای ما باشند.

جهانبخش در مورد اینکه آیا بازی های تدارکاتی تیم ملی کم نیست، گفت: در هر صورت نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتر داریم و قطعا تیم هایی که مقابل ما قرار می گیرند با تیم های بزرگی در دنیا بازی کرده اند. ما هم باید آمادگی خود را تا جام ملت ها حفظ کنیم.

ملی پوش کشورمان در ارتباط با اینکه آیا ایران می تواند قهرمان جام ملت ها شود،گفت: ایران هم یکی از شانس های قهرمانی است هر چند که کار سختی در پیش داریم.

وی در مورد شرایط خودش در باشگاه نایمخن عنوان کرد: من خوشبختانه شرایط خوبی دارم و سعی هم میکنم هم در باشگاه و هم تیم ملی شرایط خودم را حفظ کنم. من از مردم ایران می خواهم که خود را به تیم ملی نزدیک تر کنند و به ورزشگاه بیایند تا هم بازیکنان انرژی بگیرند و هم فوتبال شرایط بهتری پیدا کند.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها