مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: من بیشتر به کیفیت تیم خودمان نگاه می‌کنم تا اینکه بخواهم در مورد حریفان ارزیابی داشته باشم.
کد خبر: ۷۳۷۵۶۹
قوچان‌نژاد: بیشتر به کیفیت تیم خودمان نگاه می‌کنم تا حریفان

رضا قوچان‌نژاد در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: من خودم دو روز پیش به اردو آمدم و امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را انجام داده و بازی خوبی را مقابل کره داشته باشیم.

وی در مورد دیدار با کره جنوبی عنوان کرد: ما دو بار آنها را بردیم اما این موضوع اصلا مهم نیست و به تاریخ پیوسته است. هفته بعد بازی جدیدی داریم. ما می‌خواهیم خودمان را برای جام ملت‌ها آماده کنیم و این مسابقه نشان می‌دهد که کجا هستیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد کم بودن بازی‌های تدارکاتی برای جام ملت‌ها عنوان کرد: همانطور که می‌دانید ما قبل از جام جهانی مسابقات تدارکاتی کمی داشتیم اما رفتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. دوست داریم بیشتر بازی کنیم اما شرایط همین است و نباید زیاد فکرش را بکنیم.

وی عنوان کرد: من خودم شخصا زیاد به تیم‌های کره، ژاپن و استرالیا فکر نمی‌کنم البته صحبت‌های کی‌روش درست است. ما باید بیشتر به کیفیت تیم خودمان نگاه کنیم. باید خوب تمرین و همکاری کنیم تا نتایج قابل قبولی بگیریم.

قوچان‌نژاد در خصوص اینکه گل حساسی را در مقدماتی جام جهانی و کره جنوبی زده است و آیا این موضوع باز تکرار خواهد شد،؛‌گفت:‌من در هر بازی دوست دارم گل بزنم و در این بازی هم همین طور. اما مهم رضا قوچان‌نژاد نیست بلکه تیم ملی در اولویت قرار دارد. من هم اگر آمدم فقط برای کمک به تیم ملی است. امیدوارم بتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جام ملت‌های آسیا تیم ملی تغییر تاکتیکی می‌دهد یا خیر،‌گفت: این سؤال را باید از کی‌روش بپرسید. به نظر من جام ملت‌ها با جام جهانی فرق دارد وقتی به جام جهانی رفتیم هیچ تیمی شناخت آنچنانی از ایران نداشت اما الان شرایط فرق کرده است. ما فقط باید کار خودمان را انجام دهیم وبرنامه‌های کادر فنی را پیاده کنیم.

قوچان‌نژاد که در این فصل از انگلیس به لیگ کویت آمده است در مورد اینکه آیا انتظارات باید از شما همانند سابق باشد یا خیر، گفت: این دو لیگ را نمی‌شود با هم مقایسه کرد. لیگ برتر انگلیس از لحاظ فیزیکی و فنی بالاست من هم بازیکن حرفه‌ای هستم و در هر تیمی باشم کار خودم را انجام می‌دهم. نمی‌توانم بگویم چون کویت است باید طور دیگری بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها