گروه های تروریستی مسلح با سیلندرهای گاز خانگی که آن را «توپ جهنم» نامیده اند، اهالی شهر حلب را مورد حمله قرار می دهند.
کد خبر: ۷۳۶۵۲۳
«توپ جهنم» ؛ سلاح جدید تروریست​ها در سوریه

یکی از افسران ارتش سوریه در این خصوص گفت: تروریست ها کپسولهای گاز را با مواد منفجره یا فسفور و یا حتی مواد شیمیائی پرکرده وآن را شلیک می کنند، بیشتر علیه مناطق مسکونی بکارمی گیرند.

توپ جهنم تروریستها تا دو کیلومتر برد دارد، اما هدف گیری آن دقیق نیست واز این رو در جنگ شهری، بی هدف به سوی مناطق مسکونی شلیک می شود.

این سلاح تخریبی، بی هدف خانه های مردم را هدف قرار می دهد و بیش از پیش ماهیت تروریست ها را افشا می کند؛ تروریست هایی که فقط برای تخریب و کشتار مردم آمده اند.

هلاکت فرمانده النصره در درعای سوریه

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، یکی از فرماندهان جبهه النصره به نام محمد شبانه در درگیری با نیروهای ارتش سوریه درمنطقه «شیخ مسکین» درحومه شهر درعا به هلاکت رسید.

پایگاه اینترنتی خبری سوریه الان ، دهها تروریست دیگر در حملات ارتش سوریه در استانهای ریف دمشق ، قنیطره ، حمص ،‌ درعا ، ادلب ، حماه و حلب به هلاکت رسیدند که شماری از اتباع غیر سوری جزو آنها بودند.

مقادیر زیادی از اسلحه و مهمات و سلاحهای سنگین افراد مسلح تروریست مانند تیربارهای سنگین در این حملات منهدم شد.

یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه به مخفیگاههای شبکه های تروریستی مسلح در غوطه شرقی ،‌ کوههای قلمون ، جوبر ، حرستا ، زبدین ، دوما و زبدانی در ریف دمشق حمله کردند که شماری از تروریستها کشته شدند. برخی از آنان از ملیتهای اردنی و لیبی و از شبکه جبهه النصره و تیپ امهات المؤمنین بودند.

حامد الحبونی از اتباع لیبی از جمله تروریستهایی است که در منطقه دوما به هلاکت رسید.

براء الانکلیزی ( انگلیسی ) از شبکه موسوم به تیپ امهات المسلمین در منطقه بالا در ریف دمشق از جمله کشته‌هاست. ناصر هاشم از اتباع اردن نیز در زبدانی کشته شد.

یک منبع نظامی گفت شماری از تروریستها در تعدادی از مناطق حومه قنیطره در حملات ارتش سوریه کشته یا زخمی شدند.

دهها تروریست در حملات ارتش سوریه در اطراف میدان نفتی شاعر ، جزل ، طفحه ، دویزین ، حویسیس و جباب حمد در حومه حمص کشته شدند.

شماری از افراد مسلح تروریست در حملات نیروهای ارتش و مسلح سوریه در تعدادی از مناطق حومه درعا به هلاکت رسیدند که عمار حریری از اعضای جبهه النصره و ابو یعقوب معانی از اتباع اردن از جمله کشته‌ها بودند.

سیزده تروریست در حمله نیروهای ارتش و مسلح سوریه در شمال غربی شهر ادلب و در جاده زندان مرکزی ادلب کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

دهها تروریست نیز در چندین منطقه در حومه حماه در حملات ارتش سوریه تارومار شدند.

در حلب و حومه آن نیز شماری از تروریستها در حملات ارتش و نیروهای مسلح سوریه کشته یا زخمی شدند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها