رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: مرحله بعدی واگذاری سهام سرخابی پس از ارسال صورت های مالی به سازمان حسابرسی، قیمت گذاری سهام این دو تیم است.
کد خبر: ۷۳۵۹۳۷
آخرین مراحل واگذاری سرخابی اعلام شد

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در جلسه امروز هیات واگذاری در مورد آخرین اقدامات در خصوص واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، افزود:در چند هفته گذشته کار بررسی و کارشناسی فشرده ای در راستای واگذاری این دو باشگاه در سازمان خصوصی سازی انجام شده و خوشبختانه باشگاه استقلال صورتهای مالی خود را به سازمان حسابرسی ارائه داده است.

وی اضافه کرد: با این وجود باشگاه پرسپولیس هنوز صورت های مالی خود را ارائه نکرده که قرار شد تا چند روز آینده این باشگاه نیز نسبت به ارسال موارد درخواستی سازمان حسابرسی اقدام کند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: مرحله بعدی واگذاری سهام سرخابی پس از ارسال صورتهای مالی به سازمان حسابرسی، قیمت گذاری سهام این دو تیم است که تلاش خواهیم کرد در هفته های آینده قیمت پایه و شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس را برای تصویب به هیات واگذاری تقدیم کنیم.

وی در خصوص قیمت گذاری برند این دو تیم نیز تصریح کرد: برند پرسپولیس و استقلال پیش تر در سازمان خصوصی سازی ارزش گذاری شده که این برندها باید برای واگذاری بروز رسانی شوند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گف: واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس از جمله واگذاری های پیچیده سازمان خصوصی سازی است که خوشبختانه در حال به ثمر رسیدن است.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها