جام جم ورزشی: برنده کفش طلای فوتبال اروپا در فصل گذشته اظهار داشت که ترجیح می دهد درباره اینکه نامش در میان کاندیداهای دریافت توپ طلا نیست حرف نزند.
کد خبر: ۷۳۴۶۰۹
سوارز: ترجیح می دهم ساکت باشم!

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته گذشته فیفا فهرست 23 نفره ای از کاندیداهای دریافت توپ طلای سال 2014 اعلام کرد که در عین شگفتی نام لوئیس سوارز مهاجم فصل گذشته لیورپول و کنونی بارسلونا در میان کاندیداها قرار ندارد. سوارز در حالی غایب بزرگ این فهرست است که فصل گذشته با زدن 31 گل آقای گل لیگ برتر انگلیس شد و کفش طلای فوتبال اروپا را هم به خانه برد.

البته او در جام جهانی 2014 برزیل با گاز گرفتن شانه جورجیو کیه لینی با محرومیت از سوی فیفا مواجه شد و اکنون نیز اعلام شده است دلیل اصلی حذف وی از فهرست کاندیداهای دریافت توپ طلا همان حرکت غیر اخلاقی و به دور از جوانمردی بوده است.

سوارز که اکنون در بارسلونا بازی می کند به فاصله یک هفته از این اعلام فهرست ابتدایی فیفا نسبت به عدم حضور خودش در این فهرست واکنش نشان داد. وی گفت: بسیار تعجب کردم و هنوز هم باور نمی کنم در فهرست کاندیداهای دریافت توپ طلایی نباشم. هنوز هم در تعجب هستم اما ترجیح می دهم ساکت باشم و در اینباره صحبتی نکنم. در آینده باز هم شایستگی های خودم را نشان می دهم اما از من نخواهید اکنون دراینباره صحبت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها