رونالدو دست از رکوردشکنی برنمی دارد

جام جم ورزشی: کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید دست از رکوردشکنی برنمی دارد. او در زمینه گلزنی رکوردی بی سابقه از خود بر جای گذاشته است.
کد خبر: ۷۳۴۶۰۴
رونالدو دست از رکوردشکنی برنمی دارد

به گزارش جام جم ورزشی ،وی شنبه شب با گلزنی در جریان برتری 4 بر صفر رئال مادرید مقابل گرانادا موفق شد هفدهمین گل خود از ابتدای فصل را به ثمر برساند.

پیش از او 'ایسیدرو لانگارا' بازیکن تیم رئال اوویدو 79 سال پیش و در رقابت های فصل 36/1935 توانسته بود در 10 بازی نخست تیمش در یک فصل لالیگا 16 گل به ثمر برساند.

رونالدو در حالی موفق به کسب چنین رکوردی شده است که بیشترین تعداد گل های او در 10 هفته نخست لالیگا در پنج فصل گذشته، 11 گل در مسابقات 11/2010 و همچنین 13/2012 بود.

البته بخشی از این موفقیت رونالدو حاصل کمک های کریم بنزما هم تیمی فرانسوی او است. دو بازیکنی که از زمان بازی در کنار هم از سال 2009 تا کنون موفق به زدن 40 گل با همکاری یکدیگر شده اند.

رونالدو در مجموع 25 پاس گل از بنزما دریافت کرده است اما تا کنون بیشترین پاس گل را با 27 پاس از مسعود اوزیل در زمان حضور این بازیکن در رئال مادرید دریافت کرده است.

رونالدو در این فصل شانس دارد تا به مکان نخست برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هم برسد. او در آینده این شانس را هم دارد که به برترین گلزن تاریخ باشگاه خود تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها