نیروهای پیشمرگ کُرد عملیات گسترده ای را از چند جهت برای آزادسازی شهر سنجار از چنگال گروه تروریستی داعش واقع در شمال غربی عراق با جمعیتی حدود 400 هزار نفر که در نزدیکی مرز سوریه قرار دارد شروع کرده اند.
کد خبر: ۷۳۴۰۶۳
حمله گسترده کردها برای آزادی شهر سِنجار

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پرس تی وی، سِنجار شهری از استان نینوا است.تروریستهای داعش در تابستان گذشته در چند عملیات مناطقی از شمال و غرب عراق را اشغال کرده اند .

آزادسازی محور سامرا - فلوجه

خبر دیگر اینکه شبکه تلویزیونی العراقیه اعلام کرد : نیروهای امنیتی عراق و نیروهای مردمی راه ارتباطی سامرا و فلوجه از تاسیسات المثنی تا تقاطع الثرثار به طور کامل آزاد کردند.

قتل عام عشایر ابونمر

شبکه تلویزیونی العربیه همچنین به نقل از مسئولان امنیتی گزارش داد، عناصر داعش هشتاد و پنج تن از افراد عشیره البونمر را در عراق به قتل رساندند. کشتار اعضای این قبیله از هفته گذشته و به تلافی مقاومت قبیله ابو نمر در برابر پیشروی داعش آغاز شده است.

همچنین رائد الجبوری فرماندار صلاح الدین اعلام کرد: عشایر این استان برای حمایت از نیروهای امنیتی در عملیات آزادی استان صلاح الدین از عناصر داعش به نیروهای مردمی پیوسته اند.

منبعی نظامی در عراق خبر داد ارتش عراق و نیروهای مردمی موفق شدند بیش از 70 عضو گروهک تروریستی داعش را در شمال بیجی- از توابع استان صلاح الدین- به هلاکت برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها