امیدوارم منچستر بتواند چلسی و منچسترسیتی را در جنگ قهرمانی کنار بزند

کی‌روش: فقط یکی دو بازیکن می‌توانند توپ طلا را از چنگ رونالدو دربیاورند

جام جم ورزشی: مربی سابق منچستریونایتد گفت: در لیست فیفا فقط یکی دو بازیکن وجود دارند که می‌توانند توپ طلا را از چنگ رونالدو دربیاوردند و برای او تهدیدی باشند.
کد خبر: ۷۳۳۵۲۸
کی‌روش: فقط یکی دو بازیکن می‌توانند توپ طلا را از چنگ رونالدو دربیاورند

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان که در کارگاه آموزشی فیفا در مالزی حضور دارد در گفت و گویی که دیلی میل آن را منتشر کرده است در مورد شانس قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس گفت: امیدوارم بتوانم منچسترسیتی و چلسی را برای کسب عنوان قهرمانی کنار بزنیم.

وی ادامه داد: تیم در حال پیشرفت و حرکت رو به جلوست و سعی می‌کند بازی به بازی نمایش بهتری را ارائه دهد. من امیدوارم در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

کی‌روش گفت: رونی را به عنوان کاپیتان جدید منچسر ستایش می‌کنم. او ذهن جنگجویی دارد که می‌تواند در راه رهبری تیم، به وی کمک فوق العاده‌ای کند.

سرمربی سابق رئال مادرید همچنین از شانس مجدد کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلای جهان گفت و در این خصوص تصریح کرد: در لیست فیفا فقط یکی دو بازیکن وجود دارند که می‌توانند توپ طلا را از چنگ رونالدو دربیاوردند و برای او تهدیدی باشند، در غیر این صورت بعید است که سایر بازیکنان برای این بازیکن پرتغالی در راه کسب توپ طلا، تهدیدی جدی باشند.

(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها