مصاحبه مفصل سرمربی تیم ملی ایران با فورفور تو

کی روش:کلید فراری را از فرگوسن گرفتم

جام جم ورزشی: سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که هرگز بر سر مسائل بیهود با علی کفاشیان بحث و گفت و گو نمی کند.
کد خبر: ۷۳۲۸۹۱
کی‌روش: به صحبت هایی که درباره تیم ملی می شود گوش نمی دهم

خبرگزاری فارس با کارلوس کی روش گفت و گویی انجام داده که خلاصه این گفت را در جام جم ورزشی می خوانید:
* از طرف فیفا برای حضور در این کشور دعوت شده‌ام و قرار است مربیان حاضر در جام جهانی 2014 برزیل در جلسه‌ای، تجربیات خود از این رقابت‌ها را به اشتراک بگذارند. در این جلسه به جز مربیان تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی 2014، سایر مربیان کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور دارند.

* افراد زیادی هستند که هنوز در مورد تیم ملی صحبت می‌کنند و افراد زیادی هم هستند که همچنان به این صحبت‌ها گوش می‌دهند. اظهارات آن روز خیلی شفاف و مستقیم بود و من هم فردی نیستم که به شخصه به این صحبت‌ها گوش بکنم. باز هم تکرار می‌کنم که افراد زیادی هستند که در خصوص بسیاری از مسائل حول و حوش تیم ملی صحبت می‌‌کنند و این صحبت‌ها برای تیم ملی مفید نیست.

* در جلسه‌ای که با کفاشیان داشتیم در مورد کارمان صحبت کردیم و هرگز در مورد مسائل بی‌اهمیت با رئیس فدراسیون صحبت نکرده و نخواهم کرد.

*خیلی شفاف برنامه‌های تیم ملی را توضیح دادم و دیگر توضیح و اطلاعات بیشتری در این خصوص وجود ندارد. فقط بعد از بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا و قطعی شدن تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، می‌توانیم اعلام کنیم که قرار است در اردوی آفریقای جنوبی با چه تیم‌هایی بازی کنیم.

اگر آفریقای جنوبی به جام ملت‌های آفریقا صعود کند که به طور قطع با این تیم بازی خواهیم کرد. بیش از این دیگر نمی‌توانم صحبتی داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها