فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به هجمه رسانه‌های غربی و تلقین به گردشگران درباره ناامن بودن ایران خاطر نشان کرد: اگر همه حوادث اسیدپاشی و اقدامات تروریستی را در کنار هم جمع کنیم به اندازه یک ساعت ناامنی در کشورهای پیرامون ما نخواهد بود.
کد خبر: ۷۳۲۶۵۷
حوادث اسیدپاشی به اندازه یک ساعت ناامنی کشورهای پیرامون نیست

سردار "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش پدافند غیرعامل، نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده، برای مثال ظروف ضد انفجاری و انبارک‌های امن و مقاوم ایجاد کرده که باعث حفاظت هر چه بیشتر در مقابل تهدیدات شده است.

وی با اشاره به اقدامات ناجا در حوزه سایبری و ایمن‌سازی تصریح کرد: 50 عنوان فعالیت در نیروی انتظامی انجام شده و پدافند غیرعامل در متن فعالیت‌ها و دستورالعمل‌های ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی درباره مبارزه با گروهک تروریستی جیش‌العدل اظهار داشت: مبارزه با این گروهک ادامه دارد و اگر به خاطر داشته باشید در اعترافات عبدالمالک ریگی به روشنی ذکر شد که پشتیبانی خارجی مالی و رسانه‌ای از این گروهک شده و گروهک جیش العدل (جیش الظلم) بازسازی شده گروهک ریگی است و تلاش بر این بوده که ایران که یک کشور امن در یک منطقه بسیار ناامن است مورد هجمه قرار گیرد و ایران مورد حسد قرار گرفته است.

سردار احمدی مقدم با اشاره به نقش آفرینی رسانه‌های خارجی برای ناامن جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران و هجمه‌های رسانه‌ای و برنامه‌ریزی‌های خارجی انجام شده در این زمینه تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که ایران اسلامی را ناامن جلوه دهد و مردم باید متوجه باشند که هجوم برنامه‌ریزی شده و اتاق‌های خبری از کجا نشأت گرفته و فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات شورای عالی فضای مجازی و هماهنگی‌های انجام شده در این زمینه تأکید کرد: بعد از تاسوعا و عاشورا جلسات شورا از سر گرفته می‌شود و در صورت نبودن رئیس‌جمهور، رئیس یکی از قوا ریاست جلسه را برعهده می‌گیرد.

وی با اشاره به تحت پیگیرد قرار دادن و پیگیری موضوع اسیدپاشی اظهار داشت: ما سر نخ‌ها را دنبال کرده و فعلاً نمی‌توانیم به طور دقیق چیزی بگوییم اما سرنخ‌ها را پیگیری می‌کنیم و به محض حصول نتیجه اطلاعات آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

سردار احمدی‌مقدم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تجمعات اعتراضی علیه اسیدپاشی در تهران افزود: هر تجمعی باید با مجوز قانونی باشد و تلاش براین است که افکار عمومی در این زمینه تحت تأثیر قرار بگیرد و حادثه اصفهان با قوت در حال پیگیری است و این‌گونه نیست که یک حادثه اسیدپاشی رخ داده باشد و کل ایران احساس ناامنی کنند و آن‌هایی که به موضوع دامن می‌زنند در هر جهت که بعضاً حس ماجراجویی داشته و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند باید بدانند که همه این‌ها هیاهوست.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این‌که در برخی موارد ادعاهای کذبی در زمینه اسیدپاشی مطرح می‌شود گفت: خانمی ادعا می‌کرد که مورد اسیدپاشی قرار گرفته در صورتی که بر روی خود مایع ظرفشویی ریخته بود و این موارد چیزی جز هیاهو نیست و بعضاً شوخی و ماجراجویی است که باید با آن برخورد شود. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
۰
۰
اگر نمی دانید بدانید اتفاقا مردم اگر همه مشگلات فعلی را تحمل می كنند فقط به خاطر همین نیم بند امنیت موجود است
...

نیازمندی ها