نامه ای که گویا هرگز به مقصد نرسید

پشت پرده انتشار نامه آیت الله مهدوی کنی به ولایتی

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهند کرد، گفت: مطمئنیم که در نهایت، حتی اگر مذاکرات ایران و 1+5 مدت‌های زیادی طول بکشد، برد با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
کد خبر: ۷۳۱۴۸۵

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم یادبود مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: جمهوری اسلامی ایران طالب مذاکره است و این موضوع را پیگیری می‌کند و هیچ‌گاه از جانب ما مذاکره قطع نخواهد شد.

ولایتی افزود: مذاکرات هسته‌ای در چارچوب اصول تعیین شده دنبال خواهد شد. این اصول از سوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده که چیزی جز دفاع از منابع حیاتی ملت که می‌خواهند از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در چارچوب قوانین و نظارت‌های بین‌المللی استفاده کنند، نیست.

وی ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نیز در چارچوب اصول تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب حرکت خواهند کرد و استدلال قوی دارند و به کار خود ادامه می‌دهند. رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در طرف مقابل یعنی آمریکایی‌ها و برخی کشورهای 1+5 خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی می‌خواهند ایران را از حق طبیعی خود محروم کنند که ایران نیز ایستادگی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها