زن متهم به قتل جرمش را انکار می‌کند

مرگ مرموز بعد از پیشنهاد بی‌شرمانه

تلخ

صحنه‌سازی بعد از قتل همسر

آثارخراشیدگی روی گردن مرد میانسال از نگاه ماموران جنایی مخفی نماند و آنها توانستند راز جنایتی هولناک را فاش کنند.
کد خبر: ۷۳۰۴۷۱

کارآگاهان جنایی استان لرستان اواخر شهریور امسال در جریان مرگ زنی جوان به نام شهره قرار گرفتند. جسد این زن در حالی‌که به نظر می‌رسید خودش را حلق‌آویز کرده است، در خانه‌اش پیدا شده بود. ماموران پس از حضور در محل حادثه و مشاهده جسد، ابتدا به تحقیق از شوهر مقتول پرداختند. این مرد میانسال به پلیس گفت: امروز وقتی از محل کارم به خانه برگشتم، با جسد حلق آویز شده همسرم مواجه شدم. من و شهره اختلافی با هم نداشتیم اما همسرم مشکل روحی داشت و احتمال می‌دهم به همین دلیل خودش را کشته است.

در حالی که کارآگاهان بررسی جرم در حال تصویربرداری و فیلمبرداری از صحنه حادثه بودند، افسر پرونده متوجه آثار خراش روی گردن مرد میانسال شد. با شروع تحقیقات در این رابطه، کارآگاهان متوجه شدند این زوج برخلاف ادعای شوهر متوفی باهم اختلاف داشتند. همسایه‌ها در جریان تحقیقات محلی توضیح دادند صدای درگیری آنها مدام به گوش می‌رسید و آرامش آنها را سلب کرده بود.

خراش روی گردن و اظهارات همسایگان، دو مدرک علیه مرد میانسال بود.در این میان با بررسی متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد زن جوان قبل از آن‌که به دار آویخته شود، خفه شده و مرگ او هیچ ارتباطی با حلق‌آویز شدنش نداشت. به این ترتیب کارآگاهان مطمئن شدند زن جوان خودکشی نکرده بلکه قربانی جنایتی هولناک شده و به احتمال زیاد شوهر او عامل این جنایت است.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان درباره این پرونده می‌گوید: باتوجه به نظریه پزشکی قانونی در رابطه با قتل زن جوان، آثار خراشیدگی روی گردن همسرش و اظهارات ضد و نقیض مرد میانسال درخصوص نداشتن مشکل و اختلاف با همسرش، مرد میانسال بازداشت شد. متهم ابتدا منکر جنایت بود، به همین دلیل از او تن‌پیمایی انجام و مشخص شد علاوه بر گردن، روی سینه و کمر او نیز آثار خراشیدگی وجود دارد.

سرهنگ دالوند ادامه می‌دهد: باتوجه به مدارک پلیسی، مرد میانسال به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت با همسرش مدت‌ها مشکل و اختلاف داشت و روز حادثه نیز پس از دعوا و مشاجره، او را با روسری خفه کرده است و برای صحنه‌سازی و فرار از اتهام قتل، او را به دار آویخته تا قتل را خودکشی جلوه دهد.

بنا به این گزارش، متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها