جام جم ورزشی: مربی دروازه‌بانان راه‌آهن قصد ندارد در خصوص محرومیت 4جلسه‌ای‌اش درخواست تجدیدنظر بدهد.
کد خبر: ۷۲۹۰۵۵
عابدزاده به رای خود اعتراض نمی‌کند


تمرینات راه‌آهن از ورزشگاه خیریه عمل به کارگران انتقال پیدا کرده است و تیم پایه راه‌آهن در ورزشگاه خیریه عمل تمرینات خود را انجام می‌دهد. این روزها شاگردان حمید استیلی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را انجام می‌دهند. بازیکنان راه‌آهن در تمرین صبح از ساعت 9 به بدنسازی می‌پردازند و از ساعت 14 و 30 دقیقه نکات تاکتیکی را دنبال می‌کنند.

به گزارش فارس، خبر دیگر از راه‌آهن اینکه مدافع مقدونیه‌ای که در تمرینات این تیم حاضر شده بود مورد تأئید کادر فنی قرار نگرفت و به کشورش بازگشت اما مدافع برزیلی همچنان در تمرینات حضور دارد تا در صورت تأئید نهایی کادر فنی به تیم راه‌اهن بپیوندد.

همچنین پس از حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم استقلال خوزستان و راه‌آهن و محرومیت 4 جلسه‌ای احمدرضا عابدزاده، در حالیکه مربی دروازه‌بانان راه‌آهن می‌توانست درخواست تجدیدنظر بدهد اما گویا قصد چنین کاری را ندارد و گفته که شکایت نخواهد کرد.

بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست راه‌آهن در این زمینه گفت: عابدزاده اعلام کرده که شکایتی نمی‌کند و پیگیر این موضوع نیست.

وی در مورد اینکه دبیر کمیته انضباطی اعلام کرده تنها خود بازیکن می‌تواند درخواست تجدیدنظر بدهد، گفت: قرار است من فردا به کمیته انضباطی بروم و دراینباره با اعضای این کمیته صحبت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها