جام جم ورزشی: حمید درخشان معتقد است تیمش باید مشکل گلزنی را هرچه سریع‌تر حل کند.
کد خبر: ۷۲۸۲۲۰
پرسپولیس با دستور درخشان تقویت می شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد سه بر صفر تیمش مقابل تیم کارگر بنه‌گز بوشهر در جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از این که بازی شروع شود به بازیکنان گفته بودیم که ممکن است در این بازی به مشکل بخوریم؛ چرا که از تیم حریف شناختی نداشتیم و آنها رو به بازی بسته رو می‌آورند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.

او ادامه داد: در نیمه اول آن طور که باید و شاید کار نکردیم؛ هر چند موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که اگر گل می‌شد می‌توانست شرایط بازی به کلی عوض شود. وقتی تیمی برای زدن گل دوم تلاش می‌کند، همه چیز تحت تاثیر همان مساله قرار می گیرد.

درخشان گفت: در نیمه دوم تغییرات زیادی انجام دادیم و مشکلات را در رختکن به بازیکنان گفتیم. خدا را شکر همه چیز بهتر شد و توانستیم به گل برسیم.

او درباره مشکل گلزنی تیمش گفت: موافقم که ما باید این مشکل را برطرف کنیم. قبلا هم گفتم که در نیم‌فصل باید بازیکنان خوب و با استاندارد بالا را به خدمت بگیریم. در تمرین‌ها هم باید روی این مشکل کار کنیم.

درخشان درباره رفتن عباس‌زاده به رختکن پس از تعویض هم گفت: من ندیدم که عباس‌زاده به رختکن رفت اما زمانی که برگشتم دیدم که روی نیمکت نشسته است. باید این موضوع را پیگیری کنم و ببینم که چه مساله‌ای وجود داشته است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها