مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از توقف فروش هفتگی آرم طرح ترافیک، همزمان با آغاز فصول سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۶۱۲
فروش هفتگی آرم طرح ترافیک در تهران متوقف شد

به گزارش ایرنا، مصطفی قنبرنژاد روز سه شنبه با بیان اینکه همه ساله با شروع فصول سرد سال و به دنبال آن وقوع پدیده وارونگی هوا، افزایش آلاینده ها را در هوای تهران شاهد هستیم، گفت: توقف فروش آرم طرح ترافیک هفتگی نیز در راستای مدیریت کاهش آلودگی هوا انجام می شود.

وی تاکید کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده در فصل پاییز و زمستان شاهد وضعیت بحرانی آلودگی هوا خواهیم بود و به واسطه شرایط اضطرار آلودگی هوا برخی تمهیدات از جمله کاهش تردد خودروها در محدوده

طرح ترافیک اعمال می شود که از این رو به منظور مدیریت بهتر شرایط، فروش آرم هفتگی متوقف شده است.

قنبرنژاد افزود: از ابتدای هفته جاری، لینک فروش هفتگی آرم طرح ترافیک از روی سایت شهرداری تهران برداشته شده و در عین حال چترهای مستقر در مبادی طرح ترافیک نیز مجاز به فروش آرم هفتگی نیستند .

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص برخی ایرادات سامانه 137 برای ثبت درخواست کارت های شناور نیز اظهار کرد: در برخی مواقع سیستم با مشکل مواجه می شود و اتصال به سامانه 137 را به طور اتوماتیک قطع می کند که به این منظور روزانه وضعیت اتصال سیستم با سامانه 137 را بررسی می کنیم که در صورت نقص فنی در مدت زمان اندکی رفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها