جام جم ورزشی: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه رئال مادرید برای انجام بازی‌های دوستانه با تیم فوتبال پرسپولیس بر اخذ اجازه رسمی دولت ایران تاکید داشت، ما هم اعلام کردیم همه برنامه‌ها باید با مجوز شورای برون مرزی باشد.
کد خبر: ۷۲۷۳۲۷
آخرین اخبار از بازی پرسپولیس-رئال مادرید

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی افزود: در ملاقاتی که با آقای سانچز مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید داشتیم، ایشان بر اخذ موافقت رسمی دولت ایران برای سفر تیم فوتبال رئال مادرید به تهران تاکید داشتند.

وی ادامه داد: طبیعی است باشگاهی مانند رئال مادرید که یکی از گران‌قیمت‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا را در اختیار دارد، حساسیت‌های خاصی برای سفرهای تیمش داشته باشد. انجام توافق برای سفر تیم رئال مادرید به ایران کار آسانی نبوده و نیست.

وی ادامه داد: البته آنها در جریان گفتگوهایی که داشتیم خواهان این امر بودند که در آخرین مرحله کار، موافقت دولت جمهوری اسلامی ایران توسط باشگاه پرسپولیس اخذ شود که در آنجا توضیح دادیم اصولا انجام چنین دیدارهایی بدون این اتفاق میسر نیست و باشگاه پرسپولیس باید به عنوان بخشی از روال کار، موافقت شورای برون مرزی و مراجع ذیصلاح را برای این امر اخذ کند.

منتقمی خاطرنشان کرد: به آنها اعلام کردیم؛ سفر نمایندگان ورزشی ایران به خارج از کشور یا ورود کاروان‌های ورزشی خارجی به ایران با موافقت این شورا صورت می‌گیرد و حتی اگر باشگاه رئال مادرید نیز چنین خواسته‌ای نداشته باشد، باشگاه پرسپولیس آنرا به عنوان بخشی از ملزومات انجام این بازی در دستور کار خود دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ادامه روند مذاکرات خاطرنشان کرد: مذاکرات چند روز پیش، پس از چند دور مکاتبات مستقیم با باشگاه رئال مادرید و شخص جناب آقای فلورنتینو پرز صورت گرفت. در جریان این مذاکرات، هنوز توافقنامه و قراردادهای رسمی به امضاء نرسیده است. ما هنوز چند مرحله دیگر پیش رو داریم. یکی از مهمترین موارد این است که موضوع در شورای برون مرزی و مراجع ذیربط مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: باید بتوانیم بر سر یک زمان مناسب برای برگزاری مسابقه به توافق دست پیدا کنیم. تفاوت بین تقویم‌های فوتبال یکی از تنگناهای موجود است. بویژه که باشگاه پرسپولیس بر حضور رئال مادرید با تمام ستاره‌هایش تاکید دارد. آنها به صورت اجمالی زمانی‌هایی در ماه آگوست و زمان دیگری بین اواخر ژوئن تا اویل جولای را مطرح کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: باشگاه رئال مادرید باید ظرف دو تا چهار هفته آینده، زمان‌های دقیقی را به باشگاه اعلام کند. پس از آن باید ببینیم طبق تقویم فوتبال ایران شرایط برای برگزاری چنین مسابقه‌ای چگونه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها