مذاکره با بازیکنان از حالا غیرحرفه‌ای است

درخشان: برخی‌ها پزشک می‌شوند و نسخه تجویز می‌کنند

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر با هیچ بازیکن ایرانی صحبت نکرده‌ایم چراکه این کار دور از اخلاق حرفه‌ای است.
کد خبر: ۷۲۶۱۵۸
درخشان: برخی‌ها پزشک می‌شوند و نسخه تجویز می‌کنند

حمید درخشان در خصوص شرایط اردوی پرسپولیس در جزیره کیش گفت: خوشبختانه تا حالا که همه چیز خیلی خوب بوده و شرایط خوبی هم اینجا مهیاست بازیکنان هم به خوبی فشار تمرینات را تحمل می‌کنند و امیدوارم که این تمرینات ادامه داشته باشد تا با آمادگی‌های خوبی به مسابقات لیگ برگردیم.

وی درباره لغو دیدار با راه‌آهن در این جزیره هم ادامه داد: ما تشخیص داده بودیم که با این تیم بازی کنیم اما به خاطر فشاری که در تمرینات به بازیکنان آوردیم احساس کردیم که اگر بازی کنیم احتمال مصدومیت بازیکنان بالا خواهد رفت و از آنجایی که مصدوم زیاد داریم نگران شدیم که به تعداد مصدومانمان اضافه نشود و به همین دلیل خواستیم این بازی برگزار نشود و دلیل دیگری ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا هواداران این تیم در ادامه لیگ برتر پرسپولیس دیگری را شاهد خواهند بود یا نه خاطرنشان کرد: ما خیلی به بازیکنان فشار آنچنانی وارد نکردیم که هواداران فکر کنند قرار است پرسپولیس زیر و رو شده دیگری را ببینند اما آهسته آهسته کار را جلو می‌بریم و سعی می‌کنیم در هر بازی بهتر بازی کنیم و در درازمدت به هدف‌هایی که داریم برسیم.

درخشان درباره بازارگرمی بعضی از بازیکنان فوتبال که ادعا می‌کنند با آنها برای حضور در پرسپولیس صحبت شده گفت: به طور قطع به یقین می‌گویم که تاکنون با هیچ بازیکنی صحبت نکرده و نمی‌کنیم چراکه این موضوع دور از اخلاق حرفه‌ای است و اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم در تعطیلات نیم‌فصل که زمان نقل و انتقالات است این کار را انجام می‌دهیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان ایرانی هم مدنظر او برای حضور او در پرسپولیس هست یا نه افزود: بله ما بازیکنان ایرانی هم مدنظر داریم چراکه فقط سه بازیکن خارجی و یک آسیایی می‌توانیم جذب کنیم البته چند بازیکن مدنظر ماست که یک نفر را می‌توانیم انتخاب کنیم و به همین دلیل بازیکن ایرانی هم در نظر داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره حضور محمدبانگورا مهاجم سیرالئونی که در لیگ سوئد بازی می‌کند و اینکه شنیده می‌شود به دلیل شیوع بیماری آبولا، افراد آفریقایی در فرودگاه کشورمان قرنطینه می‌شوند تصریح کرد: این بازیکن در حال حاضر مشغول مذاکره با مدیربرنامه‌هایش در سوئد است اما آبولا ربطی به او ندارد او از سوئد می‌آید اما متاسفانه ما خیلی زود شایعه درست می‌کنیم چراکه برخی‌ها هم دکتر می‌شوند و هم نسخه تجویز می‌کنند! این بازیکن مشغول صحبت با باشگاهش است که البته شانس کمی برای حضور در جزیره کیش دارد چراکه مراحل تهیه بلیط برای او زمان‌بر است و به احتمال فراوان در تهران به ما ملحق خواهد شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها