جام جم ورزشی: مدیر باشگاه نایمخن از احتمال فروش علیرضا جهانبخش برای بهبود وضعیت مالی این تیم در ژانویه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۰۸۷
نایمخن در فکر فروش جهانبخش

نایمخن که در حال حاضر در لیگ دسته 2 هلند قرار دارد در صدر جدول قرار گرفته است و از وضعیت مطلوبی برخوردار است. آنها خیلی از موفقیت فعلی شان را مدیون علیرضا جهانبخش مهاجم جوان ایرانی هستند که توانسته گل های مهم و تعیین‌کننده ای را برای این تیم به ثمر برساند. ولی شرایط بد مالی این تیم هلندی ممکن است باعث شود تا نایمخن در ژانویه جهانبخش را بفروشد.

بارت ون اینگن، مدیر ورزشی باشگاه نایمخن هلند با اشاره به وضعیت بد اقتصادی این تیم گفت: ما با توجه به سقوط به دسته پایین تر لیگ هلند از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نیستیم و همین باعث شده است تا چند بازیکن ما در تابستان جدا شوند. در حال حاضر باید با همین شرایط جلو برویم تا بتوانیم در آینده شرایط اقتصادی خود را بهبود ببخشیم.

مدیر ورزشی باشگاه نایمخن درباره وضعیت علیرضا جهانبخش در این تیم و احتمال فروش این بازیکن گفت: ما در تابستان چند پیشنهاد برای فروش جهانبخش داشتیم ولی پیشنهادهایی که به این بازیکن ارائه شد از لحاظ مالی چشمگیر نبود و به همین خاطر ترجیح دادیم تا او را حفظ کنیم. شاید برای بهتر کردن وضعیت مالی تیم مجبور شویم تا در نقل و انتقالات ژانویه او را بفروشیم.

علیرضا جهانبخش در حال حاضر همراه تیم ملی ایران در اردوی پرتغال حضور دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها