جام جم ورزشی: پیام صادقیان در اردوی پیش از جام جهانی در آفریقای جنوبی همراه کاروان ایران بود اما در نهایت از فهرست نهایی خط خورد.
کد خبر: ۷۲۵۱۹۷
صادقیان: برای پیراهن تیم ملی به جهنم هم می روم

ستاره محروم این روزهای پرسپولیس، گامی به سمت دعوت همراه با مهربانی سرمربی تیم ملی برداشت و به روزنامه گل گفت:« من شاید از اینکه در تیم ملی نبودم دلخور باشم اما از کارلوس کی روش دلخور نیستم و به کارش اعتقاد دارم. من هیچ وقت او را نفرین نکردم چون می دانم نفرین سرمربی تیم ملی یعنی نفرین تیم ملی کشورم. هیچ وقت این کار را نمی کنم و همیشه آرزویم ، آرزوی موفقیت تیم ملی است. » او که بزودی محرومیتش تمام می شود سعی کرده در این مدت محرومیت ورژن جدیدی از خود ارائه کند. پیام که خیلی آرام تر از گذشته است و کمتر مصاحبه های تند دارد ، می خواهد در بازگشت به لیگ شرایطی ایجاد کند که یکی از 24 یار منتخب کی روش برای جام ملتهای آسیا باشد.

پیام صادقیان در اردوی پیش از جام جهانی در آفریقای جنوبی همراه کاروان ایران بود اما اتفاقاتی در آن اردو افتاد که او نتوانست در لیست بعدی تیم ملی باشد. البته آن زمان خلعتبری در اردوی بعدی در لیست تیم ملی بود و خلعتبری در لحظه پایانی جایش را به بازیکنانی مثل احمد آل نعمه داد که خیلی دفاعی بودند و کی روش سعی داشت تمام مدافعانش را برای یک تورنمنت سنگین به همراه ببرد.. این بار اما شرایط عوض شده و کارلوس می داند نیاز به آن همه مدافع ندارد چون قرار نیست جلوی تیم هایی مثل آرژانتین بازی کند پس با کم شدن بازیکنانی مثل خانزاده و ماهینی محروم و احتمالا تعداد دیگری از مدافعان و هافبک های دفاعی تیم فرصت برای بازیکنان هجومی تر باز می شود. بازیکنانی مثل مهدی شریفی ، پیام صادقیان و سردار آزمون که بار قبل در لحظات پایانی از جام جهانی باز ماندند.

صادقیان که این شرایط را می داند ، می گوید:«من برای رسیدن به پیراهن تیم ملی حاضرم به جهنم هم بروم.» او حالا این شانس را دارد تا در تیم ملی ایران حاضر باشد و بدرخشد تا پرسپولیسی ها دلهره نداشتن ملی پوش در جام ملتها را نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها