حراج سه‌تار حسین علیزاده برای کودکان بیمار

جام جم نوا:‌ کنسرت خیریه گروه هم‌آوایان به سرپرستی استاد حسین علیزاده جمعه بیست و پنجم مهرماه برگزار خواهد شد البته در حاشیه این کنسرت که به منظور کمک به کودکان نقص ایمنی برگزار می شود، استاد علیزاده سه‌تار خود را به نفع انجمن حمایت از کودکان نقص ایمنی به حراج خواهد گذاشت.
کد خبر: ۷۲۴۲۹۳
حراج سه‌تار حسین علیزاده برای کودکان بیمار

محمد معتمدی خواننده گروه هم آویان می گوید در این حراجی علاوه بر ساز استاد حسین علیزاده، یک تابلو نفیس خوشنویسی از آثار استاد اسرافیل شیرچی، دو توپ فوتبال هر یک با امضای بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس و هم‌چنین یک دفترچه با امضای ستارگان سینما به چوب حراج سپرده خواهد‌شد.

معتمدی ادامه داد: کودکان مبتلا به «نقص ایمنی» که غالبا به طور مادرزاد دچار اختلال در سیستم ایمنی بدن هستند، با تشخیص به موقع و درمان مناسب امکان ادامه حیات می‌یابند اما به سبب مخارج بالای درمان بسیاری از این کودکان در مقابل چشمان والدین خود جانشان را از دست می‌دهند. هر کودک مبتلا به نقص ایمنی برای درمان، در هر ماه به طور متوسط به پنجاه میلیون ریال هزینه نیازمند است. ما هم امیدواریم این بار به سهم خود تلاشی برای تامین بخشی از مخارج این بیماری ها داشته باشیم.

کنسرت خیریه گروه هم‌آوایان جمعه 25 مهر ماه در مرکز طبی کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) در تهران با حضور حسین علیزاده، خوانندگی محمد معتمدی و هنرمندی گروه هم آوایان برگزار می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها