جام جم ورزشی: بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی به پایان رسید که در روز آخر کاروان کاراته ایران شرایط بسیار بدی داشت.
کد خبر: ۷۲۴۲۶۳
تصمیم عجیب مسئولان فدراسیون کاراته در اینچئون

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون امروز (شنبه) در حالی به پایان رسید که به لحاظ نتیجه‌ برای کاروان ایران مثبت بود، اما در روز آخر اتفاقاتی برای کاراته ایران رخ داد که کام همه ورزش دوستان را تلخ کرد.

رفتار ناشایست سجاد گنج زاده و اعتراض نادرست به داوری‌ها که محرومیت دو ساله وی را در پی داشت، بخشی از این وضعیت نابسامان بود که آشکار شد. بخش دیگری از این وضعیت نابسامان کاراته که مغفول واقع شد اتفاقاتی بود که شب گذشته در دهکده بازی‌ها رخ داد؛ جایی که مسئولان فدراسیون، ورزشکاران و کادر فنی به شدت با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند و پیامد این درگیری لفظی امروز در مسابقات خود را نشان داد و باعث شد کاروان ایران در روز آخر نمره منفی اخلاقی بگیرد.

این اعتراض‌ها و درگیری لفظی زمانی آغاز شد که مسئولان فدراسیون به یکباره اعلام کردند بعد از بازی‌های آسیایی مسعود رهنما به عنوان سرمربی تیم ملی در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت. این تصمیم ناگهانی مسئولان فدراسیون باعث شد تا ورزشکاران و کادر فنی شوکه شده و تمرکز خود را از دست بدهند، آن هم در حالی که در روز بعد باید در بازی‌های آسیایی مبارزه می‌کردند.

این تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته غیر از وضعیت نابسامانی که برای کادر فنی و ورزشکاران ایجاد کرد، حتی باعث شد برخی ملی‌پوشان ما اعلام کنند که از تیم ملی خداحافظی می‌کنند که نشان می‌دهد تصمیم مسئولان و اعلام آن در این زمان نادرست بود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها