جام جم ورزشی: ملی پوش تیم والیبال ایران گفت: قبل از بازی با ژاپن هم قسم شده بودیم تا برای شادی روح حسین معدنی طلای مسابقات آسیایی را بگیریم.
کد خبر: ۷۲۳۹۷۸
ظریف: می‌خواستیم روح معدنی را شاد کنیم

فرهاد ظریف پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر ژاپن و کسب عنوان قهرمانی بازی های آسیایی اظهار کرد: ما چند ماه است که سختی زیادی را تحمل کردیم و در مسابقات بسیاری حضور داشتیم. در این بازی های آسیایی هم هفت تا هشت بازی انجام دادیم که فشار زیادی روی ما بود. امیدوارم مردم این قهرمانی را از ما قبول کرده و از ما حمایت کنند.

وی افزود: قبل از بازی در رختکن همه هم قسم شدیم به خاطر روح حسین معدنی به عنوان قهرمانی برسیم و طلا را بگیریم تا روح معدنی هم شاد شود.

ملی پوش والیبال ایران درباره تاثیر حضور خانواده هایشان در اینچئون بر روی این قهرمانی گفت: به هر حال ما آدم های احساسی و خانواده دوستی هستیم. دوری از خانواده برای مدت زمان طولانی را شاید بتوانیم تحمل کنیم ولی واقعا سخت می گذرد.

وی افزود: دختر من سه روز است که به اینجا آمده ولی هر روز می گفت من تنها به هتل نمی روم و باید با من به هتل بیایی. به او قول داده بودم بعد از این بازی پیش او بمانم امیدوارم این چند ماه را بتوانم کامل در کنار خانواده ام باشم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها