روایت عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس در «پشت پلک خاکریز»

خاکریزهایی​که در رادیو فتح شد

روی موج صدا

دیالوگ برای هنرهای دفاع مقدس

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس مهمان امروز برنامه دیالوگ است که از رادیو نمایش پخش می‌شود. به گزارش مرکز هنرهای نمایشی رادیو، برنامه دیالوگ به مناسبت هفته دفاع مقدس و رونمایی از دومین جلد از فرهنگ آثار دفاع مقدس میزبان محمود عاطفی، رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس است. این برنامه ساعت 21 به تهیه‌کنندگی و سردبیری ایوب آقاخانی از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۲۱۹۲۴

مهریه در نسیم عدالت

برنامه «نسیم عدالت» امروز ساعت 10 در رادیو تهران به موضوع مهریه اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه علم و زندگی رادیو تهران است که به ارائه مشاوره حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری قرارداد و... می‌پردازد. برنامه نسیم عدالت امروز با حضور حجت‌الاسلام احمدرضا دهقان‌نیا به موضوع مهریه اختصاص یافته و وی پاسخگوی سوالات شنوندگان درباره محاسبه مهریه، قانون جدید مهریه، بهترین مبلغ مهریه، نکات حقوقی مهریه، ... است.

پرسمان تربیتی خانواده در رادیو معارف

برنامه پرسمان تربیتی خانواده امروز ساعت 16 با اجرای مرتضی بهرامی‌خشنودی از رادیو معارف پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری حمید علیخانی پخش می‌شود و امروز میزبان حجت‌الاسلام عباسی ولدی است. او در این برنامه به بیان عوامل افزایش طلاق و راه‌های پیشگیری از آن می‌پردازد. همچنین برنامه صبح روشن امروز ساعت 9 از رادیو معارف پخش می‌شود. این برنامه رابطه علم‌آموزی و نقش آن در اصلاح رفتارهای اجتماعی را بررسی می‌کند. در این برنامه حجت‌الاسلام سعید حضور دارد.

مهارت‌های زندگی در رادیو سلامت

برنامه سلام جوانی امروز در رادیو سلامت با موضوع مهارت‌های زندگی پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می‌شود و میزبان ابراهیمی‌مقدم، روان‌شناس است و او به بحث و بررسی پیرامون موضوع مهارت‌های زندگی و توانایی حل مسأله در جوانان می‌پردازد.

تقویت روحیه جهادی در رادیو

برنامه گفتمان امروز در رادیو ایران به موضوع تقویت روحیه جهادی اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سیاست رادیو ایران است و موضوع اهمیت تقویت فرهنگ و روحیه جهادی برای توسعه کشور را در گفت‌وگو با جواد محمدی و جعفرپور دو کارشناس مسائل سیاسی بررسی می‌کند. برنامه گفتمان ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها