باند سند نمره خودرو منهدم شد

هفت عضو باند سارقانی که با سرقت خودروها در شهرهای اندیشه و شهریار غرب استان تهران و سندنمره کردن، آنها را در کامیاران و کرمانشاه به فروش می رساندند توسط پلیس دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.
کد خبر: ۷۲۰۰۲۷
باند سند نمره خودرو منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منصور خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام «ف - م» اهل نهاوند و ساکن اندیشه، از سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو به ویژه زانتیا، پژو 405، پژوپارس و سمند از همدستان متهم دستگیر شده به نام «ی - ر» بوده که در حال حاضر متواری و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان ملارد و پلیس آگاهی استان کرمانشاه می باشد و هم اکنون نیز وسایل و قطعات زیادی از خودروهای مسروقه در منزلش مخفی کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و اخذ دستور قضایی، اکیپی از ماموران مبارزه با سرقت پس از محاصره منزل متهم، او را در منزل ویلاییش به همراه پسرش به نام «م - م» به همراه، 10 دستگاه رایانه خودرو، دو عدد بیسیم دستی، یک رشته دستبند نظامی، شارژر بیسیم، هفت عدد سوئیچ صندوق عقب پژو، 10 عدد ال ام بی، دوربین شکاری، باطری خودرو و 363 گرم تریاک و 24 گرم سوخته تریاک و وافور از منزل کشف و متهمان به آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ خدادادی گفت: با آغاز تحقیقات پلیس از متهم اصلی وی لب به اعتراف گشود و به 50 فقره سرقت خودرو در اندیشه و شهریار با همدستی افرادی به نام های «ی - ر»، «س - ع» و «س - ت» که به ترتیب متهمان ردیف های اول و سوم قبلاً توسط پلیس استان کرمانشاه و پلیس آگاهی غرب استان تهران به اتهام سرقت خودرو و احشام دستگیر و روانه زندان شده بودند، اعتراف کرد.

خدادادی افزود: در ادامه عملیات های پلیس، مالخران خودروهای مسروقه به نام های «س - ت» دارای دو فقره سابقه کیفری و «الف - الف» توسط پلیس آگاهی شهرستان ملارد دستگیر و یک مالخر دیگر به نام های «س - م» در کامیاران و کرمانشاه دستگیر و در این رابطه با هماهنگی مقام قضایی هشت دستگاه خودرو مسروقه کشف و مالباختگان احضار و اظهارات آنان اخذ شد.

سارق اصلی در بازجویی های پلیس اعتراف کرد: خودروها را در کرمانشاه و کامیاران سند نمره و به فروش می رسانیده که تلاش در جهت شناسایی دیگر همدستان متهم و مالخران و کشف خودروهای مسروقه سند نمره توسط پلیس ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهناز پناهی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
تورو بخدا اعتراف ماشین مارو هم بگیرید كه ده ماهه پیش از جلو در بلوكمون در شهرك فرهنگیان بغل شهرك ازادی دزدیده شده به نام محمد مرادی ۴۹د۵۸۱ ایران ۴۴میباشد قبلا از زحمات بی دریغ شما سپاسگزارم

مالباخته
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
۰
۰
بنده درهمین تاریخ با تلفنی از آگاهی ب آگاهی شهریار رفتم درخصوص خودروی پژو پارس مدل 90واعلام كردند ك دزد ماشین شما همین ... بوده و فرم شكایت رو نوشتیم امضا كردیم ب شعبه ی 8دادرسی برده بعد از تكمیل پرونده ب دادگاه شهریار بردیم
مالباخته
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
۰
۰
تا الان ك تاریخ 12/11/93میباشد درعین حالی ك شكایت هم كرده ایم و دزد ماشین هم اعتراف كرده هنوز هیچ خبری از خودروی خود دربافت نكرده ایم نه میدونیم دادگاهی شده،نه میدونیم خواهد شد كسی میتونه بگه چكار باید كنیم؟نه دادگاه جواب میده نه آگاهی كجاباید رفت

نیازمندی ها