آغاز پاکسازی تکریت و هلاکت صدها تروریست

عملیات مستمر نیروهای عراقی علیه داعش با آزادی سه روستا، آغاز عملیات پاکسازی تکریت و هلاکت شمار زیادی از تروریست های تکفیری همراه شد.
کد خبر: ۷۱۹۹۱۷
آغاز پاکسازی تکریت و هلاکت صدها تروریست

به گزارش رسانه های عراقی، نیروهای مسلح عراق در ادامه عملیات خود علیه تروریستهای تکفیری در مناطق مختلف با حمایت نیروهای مردمی، توانستند روستاهای الصدور، نوفل و بلور در استان دیالی واقع در شرق عراق و نیز مناطق الیوسفیه در جنوب بغداد را پاکسازی کنند و فرماندهی عملیات الانبار هم برای انجام عملیات گسترده علیه تروریستها در برخی مناطق استان آماده شده است.

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی عملیات گسترده خود را برای پاکسازی تکریت از دو محور آغاز کرده اند.

نیروهای امنیتی و مردمی عراق روز گذشته توانستند چهار روستای ام الحوالی، الشیخ فتاح، ابوضعن و حسن بیبی در دیالی را از چنگال تروریستهای داعش پاکسازی کنند.

منابع امنیتی در استان دیالی هم از آغاز عملیات گسترده نیروهای امنیتی برای پاکسازی مناطق المقدادیه خبر دادند.

همچنین 24 عراقی در دو حمله جداگانه تروریستی به بغداد کشته و زخمی شدند.

قاسم عطا سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق هم اعلام کرد نیروهای عراقی عملیات گسترده ای را در شمال فلوجه با حمایت جنگنده های آمریکایی آغاز کرده اند.

هلاکت صدها تروریست در جنوب تکریت

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از هلاکت دهها تروریست تکفیری خبر داد که از چهار محور به شهر الدجیل در جنوب تکریت حمله ور شده بودند.

به گفته این منبع، عشایر این منطقه توانستند حملات تروریستهای تکفیری به الدجیل را با به هلاکت رساندن دهها نفر از آنها دفع کنند.

فرماندهی عملیات استان الانبار از هلاکت 75 تروریست در غرب موصل خبر داده است.

خبر دیگر فرماندهی پلیس استان دیالی اعلام کرد 150 تروریست داعشی در تپه های حمرین به هلاکت رسیدند.

الفرات هم گزارش داد جنگنده های ارتش توانستند محاصره 400 افسر و سرباز را در منطقه السجر در شمال فلوجه در هم بشکنند که طی آن شمار زیادی از تروریستهای تکفیری به هلاکت رسیدند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها