جام جم ورزشی: یک سایت اسپانیایی حضور دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در تیم پنافیل را برای ماندن این تیم در لیگ حیاتی دانسته است.
کد خبر: ۷۱۷۲۶۲
حقیقی، جالب ترین خرید فصل پنافیل

علیرضا حقیقی پس از درخشش در جام جهانی 2014 برزیل همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان با چند پیشنهاد از تیم‌های ترکیه‌ای، اسپانیایی، انگلیسی و ... مواجه شد اما در نهایت تصمیم گرفت راهی لیگ برتر پرتغال شود تا پس از تجربه یک نیم فصل در لیگ دسته دوم این کشور، به تیم پنافیل کمک کند.

تیم پنافیل تا قبل از حضور علیرضا حقیقی در دو بازی شش گل دریافت کرده بود و این آمار برای خط دفاع این تیم چندان مطلوب نبود، از همین‌رو سرمربی این تیم تازه لیگ برتری شده تصمیم گرفت قفس توری تیمش را به دروازه‌بان تیم ملی ایران بسپارد. حقیقی در اولین بازی‌اش برای پنافیل تنها یک گل در دقایق پایانی بازی دریافت کرد و به خاطر نمایش خوبش از روزنامه رکورد پرتغال نمره خوب چهار را دریافت کرد. او در دومین بازی‌اش برای پنافیل هم عملکرد نسبتاً مطلوبی داشت، هرچند در خانه مارتیمو 2 بر صفر شکست خوردند.

براساس این گزارش، سایت واول در گزارشی به وضعیت تیم پنافیل پرداخته که در بخشی از آن به حضور حقیقی در این تیم اشاره کرده و او را جالب‌ترین خرید این فصل دانسته است.

این سایت اسپانیایی درباره حضور دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در لیگ برتر پرتغال نوشته است: شاید جالب‌ترین خرید این فصل پنافیل علیرضا حقیقی باشد که در خارج از پرتغال بازیکن سرشناسی محسوب می‌شود. او پیش از این بازیکن تیم روبین‌کازان بوده و در این تیم روسیه‌ای عضویت داشته است.

در ادامه این گزارش آمده است: البته حقیقی برای پرتغالی‌ها نیز غریبه نیست و او فصل گذشته به صورت قرضی در تیم کویلیا در لیگ دسته دوم حضور داشت. حضور این دروازه‌بان در کویلیا کمک زیادی برای ثباتش کرد تا منجر به این شود که حقیقی به عنوان دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 برزیل بازی کند.

حقیقی که با عملکرد مناسبش در پنافیل جلب اعتماد کرده اکنون بین هواداران این تیم نیز وضعیت مناسبی دارد. این موضوعی است که سایت واول به آن اشاره کرده و آورده است: کیفیت بازی حقیقی بین هواداران پنافیل ثابت شده و کاملاً محرز است. شاید اکنون افراد بسیار کمی هستند که از حضور این دروازه‌بان متعجب باشند، چراکه او عملکرد خوبی داشته و می‌تواند به پنافیل کمک کند.

این سایت اسپانیایی همچنین خاطر نشان کرده است: اگر پنافیل بخواهد در لیگ برتر باقی بماند به حضور دروازه‌بانی مانند حقیقی نیاز دارد و حضور او در ترکیب این تیم حیاتی است. این دروازه‌بان می‌تواند باعث ارتقای روحیه تیمش شود.

تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها