والیبال قهرمانی جهان-لهستان

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال

پزشک تیم ملی والیبال گفت: چند مصدومیت جزئی در بازیکنان وجود دارد، اما مشکل جدی نداریم.
کد خبر: ۷۱۶۴۲۶
آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران امشب (شنبه شب) در سومین دیدار مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان به مصاف لهستان میزبان این رقابت ها می رود.

پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران در آستانه این مسابقه گفت:به جز مصدومیت های جزیی، ملی پوشان مشکل خاصی ندارند. همه بچه ها خوب هستند. تنها کتف سید و کمر شهرام درد کوچک دارد که تحت درمان هستند. کتف سید کمی اذیتش می کند که جدید است و البته در حال مداواست.

سیامک افروزی تصریح کرد: ساق پای فرهاد قائمی هم به خاطر خستگی گرفتگی دارد که با دستگاه و لیزر برطرف می شود.

وی با ابرازی امیدواری برای اینکه مصدومیت سید موسوی درد سرساز نشود، گفت: امیدوارم کتف این بازیکن برای دوبازی امروز و فردا مشکل ساز نشود. البته سید بعضی مواقع بی احتیاطی و اشتباه می کند. مثلا توپی که دربازی با پورتوریکو به صورت لیبروی این تیم زد یا در بازی با آرژانتین دو، سه توپ را می توانست آرام تر بزند، اما محکم زد.

افروزی ادامه داد:علیزاده زانویش آسیب دیدگی کوچک دارد که فعلا شدید نیست اما به خاطر تورم مینیسک پایش نمی شود تشخیص قطعی داد که پارگی است یا مساله دیگری دارد. یک هفته با او کار می کنیم، بعد وی را به ایران می فرستیم تا ببینیم تورمش برطرف شده یا نه و بعد تصمیم می گیریم با چه روشی او را برگردانیم.

تیم ملی والیبال ایران پس از عزیمت به شهر غوچ محل برگزاری دو دیدار دیگر این تیم در مرحله دوم قهرمانی جهان، نخستین تمرین خود را شب گذشته در این شهر برگزار کرد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها