دو برادر پدرشان را بعد از مدت‌ها اختلاف خانوادگی با ضربه چاقو به قتل رساندند.این دو برادر هنگامی دست به ارتکاب جنایت زدند که پدرشان با مادر آنها درگیر شده بود و با وی مشاجره می‌کرد. آن دو که از مدت‌ها قبل با پدر خود به‌دلیل اخلاق‌های تند او اختلاف داشتند، سرانجام کنترل خود را از دست دادند و دست به چاقو بردند.
کد خبر: ۷۱۵۹۱۵
همدستی اعضای خانواده برای قتل پدر

کارآگاهان جنایی استان فارس چندی قبل در جریان مرگ مردی میانسال قرار گرفتند و وقتی به خانه او رفتند جنازه متوفی به نام محمود را در حالی‌که غرق در خون بود مشاهده کردند و فهمیدند این مرد با ضربات چاقو کشته شده است.

کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی به تحقیق درباره این جنایت پرداختند و فهمیدند هیچ نشانه‌ای از ورود فرد غریبه به خانه وجود ندارد و از طرفی سرقتی نیز از منزل انجام نشده است، به همین دلیل احتمال دادند جنایت از سوی اعضای خانواده مقتول انجام شده باشد. ماموران روی این فرضیه تمرکز کردند و بعد از انجام تحقیقات گسترده متوجه شدند محمود با همسر و دو پسر خود بشدت اختلاف داشت و آنها مرتب با هم درگیر می‌شدند.

همسر محمود وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، اسرار مرگ همسرش را فاش کرد و گفت: محمود مرد بداخلاقی بود و ما همیشه با هم جر و بحث می‌کردیم. دعواها و اختلافات ما، پسرانم را هم آزار می‌داد. به همین دلیل آنها هم با پدرشان مشکل داشتند. با این حال محمود حاضر نبود رفتارش را اصلاح کند تا این‌که روز حادثه شوهرم دوباره با من درگیر شد. در حالی‌که مشغول داد و فریاد بود، یکی از پسرانم جلو آمد و دخالت کرد. به این ترتیب دعوا بالا گرفت و پسر دومم هم وارد ماجرا شد. آن دو در نهایت به پدرشان حمله کردند و با چاقو ضربه‌ای به او زدند.

ماموران پلیس در ادامه تحقیقات به بازجویی از دو برادر پرداختند. آنها اتهام قتل پدرشان را پذیرفتند و گفتند قصد نداشتند او را بکشند، اما چون از رفتارهای وی به ستوه آمده بودند با او درگیر شده‌اند و در حالی‌که از شدت خشم، توان کنترل رفتارشان را نداشتند، به پدرشان حمله‌ور شده‌اند. دو برادر از کاری که کرده بودند ابراز پشیمانی کردند. (ضمیمه تپش)

newsQrCode
برچسب ها: قتل جنایت قتل پدر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها