مرضیه برومند در نشست مطبوعاتی جشنواره تئاتر عروسکی حاضر شد تا توضیحاتی را درباره برنامه‌های این جشنواره ارائه کند.
کد خبر: ۷۱۵۴۷۵
عذرخواهی مرضیه برومند از مهناز افشار

اگرچه می‌شد خستگی را در چهره مرضیه برومند دید، اما امروز او نسبت به جلسه قبلی که در تئاترشهر حاضر شده بود،‌با آرامش بیشتری در نشست حاضر شد. شاید همین آرامش هم بود که باعث شد بگوید: «در جلسه قبلی من خیلی خسته بودم چون کارهای نهایی فیلمم ناگهان خیلی سخت شد، در نتیجه حرف‌هایی زدم که خوب نبود و باید معذرت‌خواهی کنم.»

برومند چندی پیش در یک نشست خبری، بودجه تئاتر را با رقم مهریه مهناز افشار مقایسه کرده بود.

او ادامه داد: «ما اهل فرهنگ نباید به جان هم بیفتیم. در واقع باید به مسئولان اعتراض کنیم نه این که خودمان را زیر سئوال ببریم.»

برومند در آغاز این جلسه با ارائه آماری از جشنواره توضیحاتی درباره نمایش‌های حاضر در این جشنواره ارائه داد. در این میان البته به عدم همکاری سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران هم اشاره کرد و گفت: «ما دل‌مان می‌خواست که بعضی از این نمایش‌ها در فرهنگسراها اجرا شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم هزینه را خودمان تقبل کنیم و کارها را مجانی به فرهنگسراها بفرستیم تا اجرا شوند، که آن هم نشد. این خیلی جالب است که وقتی می‌خواهیم مجانی هم در فرهنگسراها برای مردم برنامه بگذاریم باز هم شرایطی پیش می‌آید که این اتفاق نمی‌افتد.»

او درباره حاشیه‌های جشنواره هم گفت: «امسال خب کمی جاروجنجال شد. من در جلسه قبلی که اینجا بودم خیلی ناراحت و عصبانی بودم از شرایط فرهنگ و بلاهایی که بر سر آن آمده و همین جا هم از دوستانی که من دیواری کوتاهتر از دیوار آنها پیدا نکردم و بهشان توپیدم معذرت بخواهم. من واقعا باید این حرف ها را به مسئولین بزنم، منظورم از آن حرف‌ها هم اصلا به فرد خاصی نبود، منظورم اشاره به اتفاقی است که در مملکت ما افتاده، این بی‌عدالتی که وجود دارد، هر ماشینی که از بیخ گوش ما می‌گذرد قیمتش به اندازه بودجه جشنواره ماست. و این بی‌عدالتی است دیگر. به هرحال ما از نظام جمهوری اسلامی توقعات بیشتری داشتیم. توقع عدالت داشتیم و در حوزه فرهنگ و هنر قرار نیست این بی‌مهری به فرهنگ را سر هم خالی کنیم.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كمال
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۰
من كه میگم ایشون روشنگری كردن و ممنون هستیم و نیاز به عذر خواهی نیست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها