یک وب سایت آمریکایی از تمرین نظامی بمب افکن های استراتژیک روسیه برای بمباران هسته ای ایالات متحده و شلیک موشک های کروز خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۲۶۵
تمرین بمب افکن های روسی برای بمباران اتمی آمریکا

راشا تودی با نقل این خبر از وب سایت "واشنگتن فری بیکون" می نویسد: دو فروند بمب افکن استراتژیک روسیه طی روزهای گذشته تمرین های ویژه ای را برای بمباران هسته ای آمریکا و شلیک موشک های کروز پشت سر گذاشته اند.

"بیل گرتز" از خبرنگران این وب سایت در این رابطه می گوید: دو فروند بمب افکن Tu-95 با پرواز بر فراز دریایی "لابرادور" (بخشی از اقیانوس آتلانتیک شمالی) در نزدیکی کانادا و گریلند تمریناتی را برای حمله هسته ای به آمریکا پست سر گذاشتند.

این خبر در حالی اعلام می شود که روسیه و آمریکا معاهده های مختلفی را برای کاهش تسلیحات اتمی خود و جلوگیری از جنگ های هسته ای به امضا رسانده اند.

تنش های میان آمریکا و روسیه به واسطه بحران اوکراین افزایش یافته و در هفته گذشته "لخ والسا" رئیس جمهور پیشین لهستان و از برندگان جایزه صلح نوبل، هشدار داده بود که ادامه این تنش ها و تسلیح دولت اوکراین از سوی کشورهای غربی می تواند منجر به جنگ هسته ای شود.

این در حالی است که شب گذشته اتحادیه اروپا با موافقت آمریکا تحریم های جدیدی را علیه روسیه به تصویب رساند و مسکو نیز تهدید کرده که در صورت به اجرا گذاشته شدن این تحریم ها واکنش تندی را نسبت به آن نشان می دهد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
آمریكا حقش كه اینگونه بترسد ، روسیه با اتم نابودشان میكنه انشااله كه اینجوری بشه بلكه جهان از دست آمریكا و اسرائیل راحت بشه .
نگران
Germany
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
۰
۰
امان از قدرت طلبی و سلطه طلبی مدعیان كه همه كشورهای مظلوم را پاسوز می كنن
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّكَ الفَرَج
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها