رحیمی بزرگترین مخالف حذف دایی از جمع سرخ‌ها

مذاکره پنهانی نماینده کرانچار با مدیران پرسپولیس

جام جم ورزشی: جدایی عجیب زلاتکو کرانچار از جمع سپاهانی ها خیلی ها را شوکه کرد. او البته حالا نزدیکترین فرد به نیمکت پرسپولیس است و بزرگترین آلترناتیو برای علی دایی.
کد خبر: ۷۱۵۱۶۲
مذاکره پنهانی نماینده کرانچار با مدیران پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی، عصر دیروز زلاتکو کرانچار به یکباره تصمیم گرفت از جمع سپاهانی ها جدا شود. اتفاقی که هم تعجب برانگیز بود و هم محل سوال. او خیلی واضح در مورد علت این جدایی سخن نگفت اما خیلی صریح پای تصمیمش ایستاد. حالا رسانه ها فرکی را مهمترین جایگزین این مربی موفق می دانند و البته او را جدی ترین آلترناتیو علی دایی.

موضوع حضور کرانچار در پرسپولیس چند دقیقه بعد از خبر استعفایش از سپاهان به صورت زمزمه در رسانه ها بخش شد. اتفاقی که با توجه به شرایط دایی و پرسپولیس خیلی هم دور از ذهن نبود. کرانچار را حتی برخی خبرنگاران گزینه جایگزینی کروش و فرد مورد نظر فدراسیون هم معرفی کردند اما به نظر می رسد قصه حضور این مربی کروات در پرسپولیس خیلی جدی است.

آنطور که منابع آگاه به جام جم ورزشی اطلاع دادند، کرانچار بسیار راغب به حضور در پرسپولیس است و حتی نماینده او به صورت کاملا مخفیانه مذاکراتی را هم با برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس انجام داده. مذاکراتی که اتفاقا با اقبال این اعهضای هیات مدیره هم واقع شده و اصلا بعید نیست ناکامی احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم لیگ به معنی پایان کار دایی و معارفه کرانچار باشد.

البته کنار هم گذاشتن این پازل و به نتیجه رساندنش خیلی هم آسان نیست چون طرح جابجایی کرانچار با دایی مخالفان جدی هم دارد. آنطور که گفته می شود گویا علیرضا رحیمی مدیرعامل فعلی پرسپولیس به شدت مخالف هرگونه تغییر در کادر فنی سرخ هاست و به خاطر این مساله رو در روی برخی اعضای پرنفوذ هیات مدیره هم ایستاده است.

با این همه باید دید پرسپولیس این هفته به چه نتیجه ای مقابل نفت مسجد سلیمان دست خواهد یافت. مطمئنا دایی اگر می خواهد صندلی قدرتش در باشگاه پرسپولی را از دست ندهد باید فکر به حال نتایج ضعیف تیمش بکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها