ادعایی که رویانیان مطرح کرد

قلعه نویی از علی دایی بیشتر پول گرفته؟!

جام جم ورزشی: مدیر عامل سابق پرسپولیس در مصاحبه اخیر پرده از رقم قرارداد دو تن از مربیان فوتبال ایران برداشته است.
کد خبر: ۷۱۵۱۵۰
قلعه نویی از علی دایی بیشتر پول گرفته؟!

به گزارش جام جم ورزشی، موضوع رقم قرارداد علی دایی با پرسپولیس یکی از داغ ترین بحث های فوتبالی چند وقت اخیر بود و موج انتقادات نسبت به این موضوع روز به روز گسترده تر می شود. البته محمد رویانیان در شرایطی که حساسیت ها بر روی مبلغ قرارداد دایی بیشتر شده پرده از موضوع دیگری برمی دارد؛ مبلغ قرارداد امیر قلعه نویی از مبلغ قرارداد علی دایی بیشتر است و این یعنی اینکه سرمربی آبی ها بیش از دو میلیارد تومان گرفته است.

وی در اینباره به خبر ورزشی می گوید: قبل از آنکه من با دایی قرارداد ببندم، با کرانچار مذاکره کردم که آن زمان متوجه شدم سپاهان با کرانچار 800 هزار دلار برای هدایت سپاهان قرارداد بسته بود؛ 800 هزار دلار یعنی بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان. تازه اختلاف بر سر این بود که رقم را بالا‌تر ببرند. ایراد از من نیست و قرارداد دایی کاملاً روشن است. ایراد را باید در جای دیگری پیگیری کنند. بنده مدیرعامل اسبق هستم و مدیرعامل سابق علی پروین بود. آقای رحیمی با کرانچار بیش از 800 هزار دلار قرارداد بست، حالا برخی مدیران پرسپولیس می‌خواهند کاسه‌کوزه قرارداد با علی دایی را بر سر من بشکنند. اگر مدرکی بیاورند که قرارداد سرمربی پرسپولیس از قرارداد سرمربیان استقلال، سپاهان و تراکتورسازی بیشتر بود، من همه چیز را قبول می‌کنم. نبوده دیگر! همه قراردادها هم‌سطح امضا شد، هم‌سطح با باشگاه‌های دیگر. الان که دیگر شخص رحیمی حمایت کرده و قرارداد مرا ادامه داده است با همان قیمت توافقی ما.

وی در ادامه درباره قرارداد خود با علی دایی در سال گذشته به خبرآنلاین می گوید: مگر چنین مسئله‌ای امکان دارد؟! اگر هر کسی هر حرفی دارد، من در خدمت‌شان هستم. قرارداد علی دایی را از داخل باشگاه دربیاورند و از سازمان لیگ هم بیاورند تا ببینیم مشکل قرارداد از کجاست؟ آن را پاسخ می‌دهم. من سه فصل با دایی قرارداد بستم که در فصل اول، نایب‌قهرمان شدیم. فصل دوم هم دوستان عزیزم در باشگاه پرسپولیس قرارداد را ادامه دادند و به شدت از علی دایی حمایت کردند. حتی از دولت و رئیس‌جمهور کمک خواستند تا علی دایی را حفظ کنند، حالا حرف از قرارداد من با دایی می‌‌زنند؟ به عقیده من، آقایان تکلیف‌شان مشخص نیست. آنها نمی‌دانند در نهایت دایی را می‌خواهند یا نه؟ اگر دایی را می‌خواهند که با همین روال ادامه می‌دهند اما اگر او را نمی‌خواهند، چرا قراردادش را بهانه قرار می‌دهند؟ فصل اول، دایی با من کار کرد اما فصل دوم و سوم که دیگر این مسائل مطرح نبود. من نبودم و ایشان با آقای رحیمی کار کرد. فکر می‌کنم قرارداد بهانه است، آقایان هنوز تکلیف خودشان را مشخص نکرده‌اند. اول بگویند چه خواهد شد و سپس از قرارداد من ایراد بگیرند. من سال اول را به اتمام رساندم و سال دوم هم به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها