کیف قاپ حرفه ای که زن جوان را تا یک قدمی مرگ پیش برده بود، پس از تصادف با خودروی 206 دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۳۴۲۷
سرقت هولناک کیف قاپ حرفه​ای

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 9 شب چهارم شهریور امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق کیف قاپ در محل سرقت به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری در خیابان سازمان آب ، با مشاهده زن جوانی با جراحت و آسیب دیدگی شدید از ناحیه دست ، پا و پهلوی راست ناشی از کشیده شدن بر روی زمین اطلاع پیدا کردند که تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس آبی رنگ اقدام به کیف قاپی از این زن کرده که در حین فرار به یک دستگاه خودرو 206 برخورد و از سوی مردم دستگیر شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی و به دستور قاضی موسوی ، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده به همراه متهم و جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی بلافاصله وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار به نام "علی محمد" مورد شناسایی قرار گرفت . این متهم با داشتن هفت فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف در زمینه موادمخدر ، سرقت اتومبیل ، سرقت داخل خودرو ، کیف قاپی و ... ، در همان تحقیقات اولیه به دهها فقره کیف قاپی در مناطق مختلف شهر به ویژه در مناطق غرب تهران اعتراف کرد .

شاکی پس از بهبود نسبی ، با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در خیابان بهنام به سمت خانه در حال حرکت بودم . کیف خود را بر روی شانه سمت راستم قرار داده بودم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت با تک سرنشین به سمت من حمله ور شد و کیف مرا حاوی مدارک ، وجه نقد ، گوشی تلفن همراه و ... را سرقت کرد و باعث کشیده شدنم بر روی زمین شد.

سرهنگ کارآگاه افشار احسانی فر ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت اموال قرار گرفته اند ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر این متهم سابقه دار از سوی مقام قضایی صادر شده است . به همین خاطر از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها