چراغ فستیوال موسیقی تهران روشن شد/تصاویر

جام جم نوا: نخستین شب از فستیوال موسیقی تهران که به اجرای گروه موسیقی«هم آوایان» به آهنگسازی و سرپرستی حسین علیزاده و آواز محمد معتمدی اختصاص داشت، شامگاه گذشته در میان استقبال دوستداران موسیقی ایران در عمارت مسعودیه برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۳۲۴۸
چراغ فستیوال موسیقی تهران روشن شد/تصاویر

در آغاز اجرای کنسرت این گروه موسیقی، طناز طباطبایی بازیگر سینما به عنوان یکی از مهمانان جشن روی صحنه آمد و ضمن خوش آمدگویی به حاضران در محوطه باز عمارت مسعودیه درباره کمپین حمایت از موسیقی صحبت کرد.
پس از پایان صحبت های طناز طباطبایی، نخستین شب از اجراهای فستیوال موسیقی تهران آغاز شد. در ابتدای این اجرا حسین علیزاده آهنگساز و محمد معتمدی خواننده به همراه سایر اعضای گروه موسیقی «هم آوایان» روی صحنه آمدند و قطعاتی از موسیقی ایرانی را در دو بخش اجرا کردند.
بخش نخست از این اجرا با پیش درآمد «بیات ترک» روی صحنه رفت و در ادامه قطعاتی چون «ساز و آواز» با شعری از سعدی، «چهارمضراب بیات ترک»، «ساز و آواز» و «دیرفانی» با شعری از مولانا اجرا شد.
سکوت عمارت مسعودیه با پایان بخش نخست اجرای گروه «هم آوایان» شکست. حاضران در عمارت مسعودیه برای 15 دقیقه استراحت در این مکان تاریخی قدم زدند و درباره قدمت عمارت مسعودیه و همچنین قطعات بخش نخست از این کنسرت و فستیوال موسیقی تهران صحبت کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها