سرپرست دادگاه کیفری استان تهران، رای ناظم کودک آزار را قطعی ندانست و همچنین تصریح کرد که از بیان جزییات حکم «م.ر» مقام ارشد دهم دولت معذورم.
کد خبر: ۷۱۲۴۹۴
رای ناظم کودک آزار قابل تجدید نظر است

محسن افتخاری درمورد رای صادر شده برای ناظم محکوم به کودک آزاری افزود: شکات، دادستان و خود محکوم علیه، حق تجدیدنظر خواهی دارند که در دیوان عالی کشور بررسی می شود.

وی ادامه داد: این ناظم متخلف به محرومیت از حقوق اجتماعی، تبعید و ضربه شلاق محکوم شده است.
افتخاری در پاسخ به این سئوال که آیا دادگاه عمل ناظم متخلف را لواط تشخیص نداده که این رای صادر شده، با بیان اینکه این جرم شرایط خاص خود را دارد که باید اثبات شود، افزود: این جرم اثبات نشده و در آن حد نیز تشخیص نداده شده است.

وی ادامه داد: لواط شرایط خاص خود را دارد که باید اثبات شود، در غیر اینصورت از حکم اعدام خارج شده و پایین تر از اعدام یعنی صد ضربه شلاق دارد.

سرپرست دادگاه کیفری استان تهران همچنین در مورد رای «م.ر» مقام ارشد دولت دهم گفت: حکم او نیز قطعی نیست و چیزی راجع به جزییات حکم نمی توانم بگویم.

به گفته افتخاری، این مقام ارشد دولت دهم و وکلای او درصورت تمایل می توانند جزییات حکم را اعلام کنند.

سرپرست دادگاه کیفری استان تهران نسبت به دیگر پرونده های این متهم ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: این تنها پرونده این مقام ارشد دولت دهم بود که در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار داشت و از پرونده های دیگر این فرد خبر ندارم. ( ایرنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها