جام جم ورزشی: بازیکنان باشگاه پیکان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند یکدل و متحد تا پایان فصل جاری کنار یکدیگر هستیم.
کد خبر: ۷۱۲۱۱۲
بیانیه باشگاه پیکان نسبت به حواشی ها

به نقل از سایت باشگاه پیکان،‌ طی‌ چند روز اخیر برخی‌ صحبت‌ها و شایعات در فضای مجازی و برخی‌ رسانه‌ها مطرح شده که بازیکنان باشگاه پیکان در همین خصوص بیانیه‌ای منتشر کردند:

به خوبی می‌‌دانیم و این را قبول داریم که با گذشت 6 هفته از مسابقات لیگ برتر، تیم‌ پیکان از لحاظ نتیجه گیری نتوانسته انتظارت را بر آورده کند. ما به هیچ عنوان قصد توجیه نداریم و می دانیم توقع از تیم‌ با سابقه و پر مهره پیکان بالاتر از این هاست. تمامی‌ تلاش کلیه اعضای باشگاه شامل کادر مدیریت، کادر فنی‌ و بازیکنان این است که پیکان بتواند نتایجی‌ قابل قبول به واسطه‌ فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند کسب کند. ما بازیکنان باشگاه پیکان با صراحت اعلام می‌کنیم با تمام قدرت و توان به قرار دادی که با این باشگاه داریم، تا روز آخر پایبندیم. ما با تمام توان برای کسب نتایج مطلوب در کنار کادر فنی‌ می جنگیم و به توانایی‌های خود ایمان داریم.

اطمینان داریم خیلی‌ زود نتیجه تلاش ها، هم دلی‌‌ها و هم فکری‌های خود را می بینیم و با جمع آوری امتیازات کافی‌ و ارایه بازی‌های تماشایی، جایگاهی مناسب در جدول پیدا کرده و باعث خوشحالی‌ و افتخار کلیه اعضای خانواده بزرگ ایران خودرو می شویم.

ما بازیکنان پیکان گذشته‌ها را به فراموشی سپرده و فقط از آن‌ برای آینده درس میگیریم. ما یک دل‌ و متحد، بدون توجه به شایعات تا پایان فصل کنار هم هستیم و پاسخ اعتماد کادر مدیریت و زحمات کادر فنی‌ را با نتایج افتخار آمیز میدهیم و به یک فصل موفق و جایگاهی در خور شان باشگاه پیکان، ایمان و اطمینان قلبی داریم و به آن دست پیدا می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها