دیگر در پرسپولیس نمی مانم

کنایه مکانی به سرمربی جدید پرسپولیس

جام جم ورزشی: بوی جدایی سوشا مکانی از پرسپولیس به مشام می رسد.
کد خبر: ۷۱۲۰۳۶
سوشا نیم فصل از پرسپولیس می رود

هنوز چند هفته‌ای از لیگ سیزدهم نگذشته بود که سوشا مکانی با یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران مشکل پیدا کرد و دم از رفتن ‌زد. این اتفاقات باعث شد حسین فرکی سرمربی سابق نفتی‌ها به سراغ مکانی برود. به این ترتیب سوشا از نیم‌فصل دوم به فولاد خوزستان پیوست و اتفاقا در اکثر بازی‌های این تیم هم در ترکیب اصلی قرار داشت.

سوشا که مدتی به خاطر یکسری اختلافات از دروازه و ترکیب ثابت دور افتاده بود، با این تیم به اوج برگشت و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش خوبی داشت به صورتی که به اردوی تیم ملی دعوت شد و تا لحظات پایانی انتخاب لیست بازیکنان برای رقابت‌های جام جهانی، شانس داشت.

او با وجود اینکه خود را مدیون فولاد می‌دانست اما خیلی زود و قبل از اینکه تکلیف سرمربی فصل بعد این تیم خوزستانی مشخص شود، اهواز را ترک کرد و به تهران رفت. رفت تا در یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت خودنمایی کند. هر روز صحبت‌های مختلفی از او به گوش می‌رسید. یک روز می‌گفتند به استقلال می‌رود و روز دیگر از پرسپولیس حرف می‌زدند اما فولادی‌ها انگار باور نمی‌کردند و به همین دلیل چندان پیگیر ماجرا نشدند.

در نهایت سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست. به تیم علی دایی. این انتقال در همان ابتدا حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشت. چرا که سوشا و دایی مدت‌ها بود که ارتباط خوبی با هم نداشتند اما در ادامه همه چیز با آرامش پیش رفت. به صورتی که حتی گفته می‌شد سوشا دروازه‌بان شماره یک علی دایی در فصل چهاردهم خواهد بود.

مسابقات لیگ استارت خورد و پرسپولیس باید در اولین بازی‌اش به مصاف نفت تهران می‌رفت. انگار همه پیش‌بینی‌ها درست از آب در آمده بود چون سوشا در دروازه پرسپولیس قرار گرفت اما قرمزها با نفتی‌ها یک – یک کردند. یعنی سوشا گل خورده بود. همین گل و البته آمادگی بالای نیلسون باعث شد علی دایی دست به تغییر بزند و این بار از دروازه‌بان برزیلی استفاده کند.

در ابتدا گفته می‌شد قرار است یک بازی در میان به این گلرها بازی داده شود اما باز هم خبری نبود. حتی برای بازی با فولاد خوزستان هم از سوشا خبری نبود.

وقتی نیلسون ۲ گل از فولاد خورد تصور می‌شد شانس دوباره به سوشا رو کند اما این اتفاق نیفتاد و باز هم این کوره آ بود که در دروازه پرسپولیس قرار گرفت. این مساله باعث شد مکانی به سراغ تیم سابقش برود.

سوشا که انگار دیگر طاقت نیمکت‌نشینی نداشت با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان تماس گرفت و به آنها گفت که حاضر است نیم‌فصل دوم به اهواز برگردد. گفت که دیگر طاقت نیمکت‌نشینی ندارد و امید زیادی هم به حضورش در ترکیب اصلی نیست.

در طرف مقابل هم فولاد خوزستان که انگار امید چندانی به علیرضا سلیمی ندارد و روی او برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خیلی حساب باز نکردند دلخوری‌شان از سوشا را کنار گذاشتند تا او برگردد و به تیم کمک کند.

ظاهرا با وجود اینکه سوشا در بازی با صبای قم در ترکیب اصلی پرسپولیس بود، روی تصمیم خود پافشاری دارد و می‌خواهد از قرمزهای تهران جدا شود و به قرمزهای اهوازی بپیوندد.

پس تا اینجای کار مشکل سوشا و فولاد حل شده اما باید دید باشگاه پرسپولیس که به نیلسون اعتماد بیشتری دارد، چه واکنشی به این مساله نشان می‌دهد.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها