شلیک اشتباهی به گراز، جان مرد جوان را گرفت

مرد جوانی که همراه دوستش برای شکار گراز به باغ پدری وی در یکی از روستاهای شهرستان چناران خراسان رضوی رفته بود، با شلیک گلوله به قتل رسید.
کد خبر: ۷۱۱۴۳۲

جانشین انتــــظامی شهرستان چناران دراین‌باره به جام‌جم گفت: ساعت 4 بامداد پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مرگ جوانی بیست و دو ساله به نام مهدی در بیمارستان ثامن‌الائمه چناران بر اثر شلیک گلوله، ماموران پلیس آگاهی شهرستان عازم محل حادثه شدند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد، جوانی بیست و هفت ساله به نام حسن همراه پدرش، مهدی را که بر اثر اصابت گلوله جان خـــود را از دست داده بود، به بیمارستان منتقل کرده و متواری شده‌اند.

در پی این حادثه، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند در کمتر از یک ساعت، مخفیگاه متهم به قتل را شناسایی و او را دستگیر کنند.

متـــــــهم در بازجویی به قتل دوست خود بر اثر شلیک اشتباهی با سلاح شکاری اعتراف کرد و گفت: شب گذشته به تقاضای دوستم مهدی و برای کمک به وی، برای از بین بردن گرازهای وحشی که باعث خسارت زیادی به باغ پدری‌اش در روستای «بهمن جان علیا» شده بود، به این محل رفتیم.

وی اضافه کرد: حدود ساعت 4 بامداد متوجه صدایی از درون باغ شدم و به دلیل تاریکی و اطمینان از این‌که دوستم با موتورسیکلت برای انجام کاری از باغ خارج شده است و من تنهایم، با احتمال وجود گراز در باغ با سلاح شکاری که در اختیار داشتم، به سمت صدا شلیک کردم.

وی اضافه کرد: متاسفانه هنگامی که به محل رسیدم، با پیکر نیمه‌جان مهدی روبه‌رو شدم که با موتورسیکلت خاموش وارد باغ شده بود. صدای لاستیک موتور روی زمین خاکی و تاریکی هوا باعث شد که او را با گراز اشتباه گرفته و به سوی او شلیک کنم.

پس از حادثه به دنبال پدرم رفتم و با کمک هم مهدی را به بیمارستان منتقل کردیم که در راه بیمارستان وی بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

جانشین انتظامی شهرستان چناران با تاکید بر رعایت نکات ایمنی، هماهنگی و همراه داشتن علائم هشداردهنده از سوی باغداران و کشاورزان برای پیشگیری از بروز این‌گونه حوادث خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده طی حکمی از سوی قاضی شریعتی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب چناران روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها