جام جم ورزشی: سرپرست تیم پرسپولیس گفت: برای علی دایی هیچ اولتیماتومی تعیین نشده و مهلت سه جلسه‌ای که در سانه‌ها برای ساماندهی تیم پرسپولیس اعلام شده است را تکذیب می‌کنم.
کد خبر: ۷۱۰۳۵۹
ضرب الاجل 3 هفته‌ای به دایی را تکذیب می‌کنم

محمد پنجعلی افزود: مطالب ارائه شده در رسانه‌ها مربوط به مهلت 3 هفته‌ای که برای دایی در نظر گرفته شده تا تیم پرسپولیس را ساماندهی کند، صحت ندارد و این نوع تصمیم گیری از جانب باشگاه را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم پرسپولیس، تیم بزرگی است و همیشه با وجود این حاشیه‌ها دچار چالش شده است.

پنجعلی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی مقابل صبای قم عنوان کرد: برای بازی مقابل صبا تمام تلاشمان را می‌کنیم، چرا که بازیکنان تیم پرسپولیس مصمم هستند تا امتیاز این دیدار را بگیرند و برنده از زمین بیرون بیایند.

وی درباره اینکه چه مشکلاتی تیم پرسپولیس را به این مرحله رسانده است تصریح کرد: بازیکنانی که به روش‌های مختلف در تیم پرسپولیس از دست دادیم باعث شده است که با بحران‌هایی روبه رو شویم ولی خواهید دید که بازیکنان جدید به مرور در بازی‌ها، عملکردشان بهتر می‌شود و تیم امتیازهای بیشتری را کسب می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: در لیگ سیزدهم با تمام نامهربانی‌هایی که به تیم پرسپولیس شده بود توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم و در لیگ دوم شدیم و امیدوارم امسال نیز در لیگ چهاردهم با حمایت هواداران به شرایط مطلوبی برسیم و بتوانیم با برد دوباره از شرمندگی آن‌ها در بیاییم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره محروم و مصدومان تیم پرسپولیس در بازی مقابل صبای قم بیان کرد: هادی نوروزی، رضا نوروزی، حمید عسگری مهدی دغاغله از مصدومان تیم هستند که در بازی با صبا نمی‌توانند حضور داشته باشند، همچنین پیام صادقیان با توجه به محرومیت دو ماهه‌اش این بازی نیز حضور نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها