اولتیماتوم 5 هفته ای سرمربی سرخ ها رو به اتمام

هیات مدیره پرسپولیس تا کی پشت دایی می ایستد؟

جام جم ورزشی: علی دایی اگر نتواند هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را با نتیجه ای مطلوب پشت سر بگذارد شرایطش روی صندلی پرسپولیس به شدت لرزان‌تر و بحرانی تر از گذشته خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۸۵۴۲
هیات مدیره پرسپولیس تا کی پشت دایی می ایستد؟

به گزارش جام جم ورزشی، هرچه قدر که علی دایی قرارداد محکمی با پرسپولیس داشته باشد، هر قدر رحیمی پشتیبان او باشد و هرچه سیاسی و دوستانش در هیات مدیره این باشگاه بر تبل حمایت از این مربی ناکام بکوبند، باید پذیرفت صندلی مربیگری علی دایی در پرسپولیس بحران زده، لرزان تر از هر روزی است.

او به همراه تیم سراسر حاشیه و کم شانسش از 4 بازی ابتدایی لیگ چهاردهم تنها 4 امتیاز گرفته اند و این اصلا شرایط خوبی برای سرخ های مدعی نیست.

پرسپولیس در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان پدیده مشهد است و علی دایی خوب می داند ناکامی خود و تیمش در این بازی به معنای پر شدن چوب خط هایش برای ادامه کار در پرسپولیس است. اتفاقی که البته شرایط قراردادی این مربی، تحقق کنار رفتن او را تا حدود زیادی تحت الشعاع خود قرار داده است.

با این همه به نظر می رسد دایی به پایان اولتیماتوم 5 هفته ای هیات مدیره سرخ ها که البته هیچ وقت چنین اولتیماتومی تایید نشد، نزدیک می شود و خیلی بعید است سیاسی و همراهانش در هیات مدیره پرسپولیس در صورت کسب هر نتیجه غیر از پیروزی برابر پدیده باز هم حمایت خود را به شکلی آشکار از علی دایی اعلام کنند.

سوای این اصلا بعید نیست خود علی دایی هم بعد از این دیدار اگر به نتیجه دلخواهش نرسد به یک تصمیم غیر منتظره دست بزند. او البته از جمله مربیانی است که همیشه اعلام کرده اهل استعفا نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها