وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ملت بزرگ ما با داشتن توان سخت‌افزاری عظیم، این اطمینان را در خود تقویت کرده است که به هیچ کشوری اجازه طمع و نفوذ به مرزهای ایران را ندهد.
کد خبر: ۷۰۷۹۹۵

به گزارش واحد مرکزی خبر، وزیر امور خارجه که همراه معاونان این وزارتخانه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، در آستانه سی‌ویکم مرداد، روز صنعت دفاعی از بخش‌های مختــــــلف صنایع دفاعی وزارت دفاع بازدید می‌کرد، گفت: صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران، الگویی برای پیشرفت صنایع مختلف کشور است.

در این بازدید که سردار دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز حضور داشت، ظریف در گفت وگو با خبرنگاران، با تمجید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون صنایع دفاعی کشور در سال‌های اخیر افزود: برای هر ایرانی میزان پیشرفت، خودباوری و توان علمی و فنی کشور افتخارآفرین است و بحمدالله حوزه دفاعی و صنایــع ما نه تنها برای دفاع کشور، بلکه برای پیشرفت صنایع مختلف نیز، فعالیت‌های عظیم و قابل توجهی را انجام داده است.

وزیر امور خارجه با اشاره به زبانزد بودن ایرانیان در مقاومت و ایستادگی گفت: ملت بزرگ ما با داشتن توان سخت‌افزاری عظیم، این اطمینان را در خود تقویت کرده‌اند که به هیچ کشوری اجازه طمع و نفوذ به مرزهای ایران را ندهند و همچنین از این توان برای پیشرفت و توسعه فناوری همه حوزه‌های کشور، به خصوص فناوری‌های نوین بهره گیرند.

ظریف با قدردانی از فعالان عرصه صنعت دفاعی کشور افزود: این فعالیت‌ها به طور قطع، تداوم رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس است و مردم شریف ایران نیز همواره سپاسگزار و مدیون تلاش‌های این انسان‌های شریف هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها