جام جم ورزشی: در پایان بازی استقلال و سایپا درگیری شگفت انگیزی اتفاق افتاد.
کد خبر: ۷۰۷۵۷۴
درگیری امیرحسین صادقی با برادر داماد قلعه‌نویی

در ورزشگاه آزادی امیرحسین صادقی که به همراه حنیف عمران زاده بازی را از وی آی پی ورزشگاه تماشا می‌ کرد برای تبریک گفتن پیروزی سمت امیر قلعه‌نویی رفت که او عصبانی از گل های خورده مقابل سایپا از صادقی به خاطر مصدومیتش گله کرد، قلعه‌نویی به صادقی گفت هر چه می‌ کشیم از تو می‌ کشیم و در ادامه حرف هایش به او گفت اگر در فصل نقل و انتقالات می‌ گفته که مصدوم است آنها فکر دیگری می‌ کردند و احتمالا دفاع استخدام می‌ کردند نه اینکه امروز مقابل سایپا تن و بدنشان اینطور بلرزد.

صادقی با شنیدن این جملات با حالتی عصبانی از امیر قلعه‌نویی قهر کرد و در حالی که میرشاد ماجدی او را به سمت خود می‌کشاند از دست او خلاص شد و از پله های ورزشگاه بالا رفت که در این لحظه یک پسر جوان با یک حرکت عجیب موبایل خود را به صورت این مدافع ملی‌پوش زد. این اتفاق باعث درگیری شدید در فضای جایگاه ویژه شد و با دخالت لیدرهای استقلال کار بالا گرفت.

نکته عجیب این بود که این فرد با امیر قلعه‌نویی نسبت خویشاوندی دارد و برادر داماد قلعه‌نویی است. در حال حاضر دعوا با دخالت نیروهای انتظامی به پایان رسیده اما افراد مختلفی در آنجا هستند و در انتظار پایان قائله.
خبرنگار مهر در این باره گفته که صادقی گفته است از استقلال می‌ رود ...(ورزش 3)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
ی مشت بی فرهنگ و ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها