جام جم ورزشی: شاید جالب باشد بدانیم خالکوبی ورزشکاران و فوتبالیست های ایرانی در کجای این شهر بر تن آنها نقش می بندد.
کد خبر: ۷۰۷۳۶۸
خالکوبی ستاره‌های فوتبال در آرایشگاه مجلل شمال تهران

خالکوبی انواع و اقسام تصاویر و نوشته هایی با زبان های مختلف رسمی و غیر رسمی روی اندام مختلف بدن، تبدیل به یک اپیدمی بزرگ شده که این روزها دامنه وسیعی در بین ورزشکاران حرفه ای پیدا کرده است. از فوتبالیست هایی گرفته که مشتری پر و پا قرص آرایشگاه های شمال تهران هستند تا ورزشکارانی که برای پرداخت هزینه کمتر، سر از خانه های متروکه جنوب تهران در می آورند!

پاتوق اصلی عده زیادی از فوتبالیست های لیگ برتری که به مشتری ثابت خالکوبی تبدیل شده اند، یکی از آرایشگاه های معروف و سرشناس و البته زیبا و مجلل شمال تهران است که اتفاقا سرمایه گذار اصلی آن یکی از بازیکنان پرحاشیه سال های نه چندان دور استقلال است! آرایشگاهی که هر هفته پذیرای بسیاری از ورزشکاران رشته های مختلف از جمله فوتبال، بسکتبال و والیبال و البته برخی بازیگران سینما و تلویزیون است و با دریافت هزینه های هنگفت نقوش مختلفی را روی بدن ستاره های ورزش و هنر پیاده می کند.

یکی از مشتریان این آرایشگاه که ارتباط صمیمی و نزدیکی با اکثر فوتبالیست ها و بازیگران برقرار کرده در این خصوص به می گوید: در این آرایشگاه که البته بیشتر تبدیل به پاتوق فوتبالیست ها و برخی بازیگران سینما تبدیل شده، انواع و اقسام خالکوبی ها بصورت کاملا مدرن و البته با صرف هزینه های هنگفت صورت می گیرد. بسیاری از فوتبالیست های معروف و سرشناس به این آرایشگاه رفت و آمد دارند و نکته جالب اینکه حتی بازیکنان شاغل در تیم های شهرستانی نیز برای خالکوبی و گرفتن مدل موی جدید به این آرایشگاه مراجعه می کنند!

وی در خصوص هزینه خالکوبی ها می گوید: قیمت خالکوبی بستگی به طرح اندازه و البته موادی که به کار می رود، دارد و گاها تا بیش از ده میلیون تومان هم افزایش پیدا می کند! البته برای تجدید خالکوبی که هر چند وقت یکبار انجام می شود نیز هزینه جداگانه باید پرداخت شود.

نکته جالب توجه اینکه تمامی ورزشکاران مشتری این آرایشگاه با اطلاع از ممنوعیت خالکوبی اقدام به انجام این کار می کنند و معمولا زمان انجام مسابقه با چسب مخصوص رفع مصدومیت آنرا می پوشانند. البته با این توضیح که بیشتر خالکوبی ها روی نقاطی از بدن آن ها انجام می شود که هنگام پوشیدن لباس قابل رویت نیست!

یکی دیگر از مشتریان این آرایشگاه در این خصوص می گوید:خالکوبی در بین فوتبالیست ها و بقیه رشته ها که البته تعداد آن کمتر است، تبدیل به چشم و هم چشمی شده، بیشتر آن ها بخاطر حضور در مهمانی ها و مراسم ها اقدام به خالکوبی می کنند. خالکوبی هایی که معمولا هزینه های هنگفتی را برای آن ها در پی دارد و معمولا زود به زود پاک می شود و جای خودش را به طرح ونقشی جدیدتر می دهد! البته در جنوب تهران نیز افرادی هستند که در خانه شان و بصورت سنتی این کار را انجام می دهند و برخی ورزشکاران برای صرف هزینه کمتر به آن ها مراجعه می کنند که گفته می شود به لحاظ بهداشتی و سلامت پوست را به خطر می اندازد.

متاسفانه باید پذیرفت که زیر پوست ورزش ایران و بخصوص فوتبال، اتفاقات تلخ و تاریکی رخ می دهد که با روح پاک ورزش کاملا منافات دارد و قطعا ریشه در ضعف فرهنگی افراد دارد.(پیام نو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
پولهای مفت و بادآورده حرامشان باد

نیازمندی ها